četvrtak, 23.08.2007.

*°° i WiSh °°*

Image Hosted by ImageShack.us


Željela bih da mi uputiš jedan prodoran pogled..kada pričat da mi gledaš
duboko u oči da me lagano
pomiluješ po licu..da zajedno sanjamo..i da te snove pretvorimo u
stvarnost..da se smijemo...da ležimo u travi i gledamo zvijezde..da me trava
nježno bocka po koži..i da mi mjesec gladi kosu...da te imam čvrsto za sebe i da te
zagrlim..da te nikad ne pustim,,da zauvijek osjetim tvoju meku kožu na svojoj...da te zauvijek volim..da zauvijek budemo skupa..
i da zauvijek budem sretna..da zajedno stojimo na kiši..da
ti kapi kiše sa usana polako klize do mojih..da mi tvoji poljubci zauvijek nešto znače..
da me ne puštaš samu..da ostanemo skupa..i da se nikad ne razdvojimo..
.željela bih malo romantike..
iako sam prije mrzila romantiku..sada sam svatila da nije to to ako je nema..
..željela bih samo malo tvojih dodira...malo nježnosti..pažnje..
malo pokazivanja da ti nešto znaćim..

Image Hosted by ImageShack.us


xx--xx--xx--xx--xx--xx--xx--xx--xx--xx--xx--xx

oVaJ pOsT saM pRePisAla sA SvOg StArOg bLoGa..
uVijEk Me OrASpOloži..EtO NaPrAviLa SaM OpEt NoFVi bLoG
jEr Su OvI u urEdNIšTvU MeNi nEš sJeBaLi..nAdaM sE DA ChE
oVaj bLog poTrAjAt dUžE..a vi KoMEnTirAjTE..PoZz sViMa



12:03 | Komentari (111) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.