subota, 30.08.2008.

*Jabadabadabadu*

Zdravo ljudi! Evo mene, vesele pa tužne, izmjenjuju se raspoloženja kao čarape. Ali ipak, sad se smiješim. Od uha do uha. I imam se razloga smiješiti. Zavoljela sam msn. Msn koji mi je služio samo za ukras. *Fak, Fuk i Fukica*. Nije bitno, samo mala stvar koja mene može oraspoložiti. Bila sam i u kinu. Bila sam sretna. Danas sam pronašla kartu, zaboravljenu u džepu hlača i stavila na pano. Tu i tamo se sjetim nešto staviti na svoj pano. Ali nikad ništa ne skidam. Zanimljivo je vidjeti. Letci. Dojdi osmaš. Moja buduća škola. Ulaznice. Predstava Sex za početnike. Aurora. Cinestar. Rukometne utakmice. Gomila puflastih privjesaka. Privjesak s mojim vrlo rijetkim imenom. Neki smiješni anđelčić. Fotografija nekadašnjeg D razreda. Fotografija dekačica. Fotografija mene, mame, tate i sestre. Razglednice. Novi Vinodolski, Krk, Hvar, Primošten, Jadrija, Bratuš, Đakovo. Slika Oprah kao djevojčice. Sličice mojih nekadašnjih favorita među serijama i filmovima. Crtarije. Pjesma 8. D.
Pogledajte i sami.

Image Hosted by ImageShack.us


Mali podsjetnik, kao i cijela moja džungla od sobe, na to koliko sam se promijenila. Mijenjam se takvom brzinom da više ni sama ne primjetim. Ipak, neke su stvari i osobe uvijek tu. Poput moga anđelčića kojega svaki dan nosim u školu i koji mi donosi sreću(bar se zavaravam :)). Iako se trenutno ne mogu pohvaliti ikakvom vjerom. Zatim je tu moj neobični izbor glazbe. I knjige o Harryu Potteru. Na svakom koraku nešto uzmem, nešto odbacim, nema čekanja, nema razmišljanja. A na kraju ostanu uspomene. Jedna šarena kutija. S pričom puno većom od sebe same.

Jer sve prolazi, ostaje samo u nama
U srcima , u umu, I foto albumu
Priča svaka slika, da ne zaboravin nikad
Nasmijana lica nekih starih prika
Nekih nema više, ostale su sjene
Mora bit da je s njima nesta
I dio mene
Al vrate ga kiše,
I vitar s juga
Neka stara pisma, nostalgija I tuga.


Image Hosted by ImageShack.us


Dakle, za manje od dva dana. Moj novi početak. Nova stanica. Nisam spremna. Imam sexi bilježnice, ali nisam spremna :D:D. Jednim dijelom jesam, drugim nisam. Praznici uvijek prebrzo završe, zar ne :)? Sad razmišljam o njima. Želim ostati šarena. I razigrana i perverzna. Želim plivati. Želim izvaljena na plaži i u polusnu uživati u suncu. I želim osjetiti miris borova. Želim lijeno čituckati neku knjigu. Želim fotografirati sve oko sebe i slati i dobivati vesele i lepršave sms-ove i mms-ove. Želim navečer šetati uz plažu i bacati kamenčiće. Želim biti okružena sretnim i bezbrižnim ljudima koji kupuju preskupe i neodoljive suvenire na štandovima. Želim biti jedna od njih. Želim biti bez obaveza. Želim da se ponovi ona večer u Aurori. Želim plesati. Želim ići na spavanje i dizati se kad god hoću. Želim svoj mir. Želim stalno ići na kave. Želim obilaziti City Centar. Želim ići u duge šetnje i voditi bezvezne i zabavne razgovore. Želim ići u kino. Želim ići na Jarun. Želim ići u Zoo :). Želim bojati šećer.
To su moje ostvarene želje. Ovog ljeta. Sada sam šarena. Žuto-ljubičasto-zeleno-plavo-crvena. Sada sam sretna. I idem danas negdje. Dobila sam obećanje. Mislim da ću skočiti do neba i natrag. Hoće tko sa mnom:)?

*Bilo je super bili smo na visokoj stjeni. Auti su izgledali kao igračke a ljudi poput mrvica. I evo prići mojoj je kraj dnevniče baj baj.*

Hahahah. Pronašla sam svoj dnevnik iz 1. razreda. Eto.

Image Hosted by ImageShack.us


13:17 | free cookies :)? 27 | njah.just kidding :). | whatever. | sad me vidiš/sad me ne vidiš |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.