<body> The Railway Children - Scream. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

PROFILE

Image Hosted by ImageShack.us

"It is better to be hated for what you are than be loved for what you are not."

Image Hosted by ImageShack.us

"Advice is like snow; the softer it falls, the longer it dwells upon, and the deeper it sinks into the mind."

Image Hosted by ImageShack.us

"All human beings, by nature, desire to know."

Image Hosted by ImageShack.us

"An optimist is a person who sees a green light everywhere. The pessimist sees only the red light. But the truly wise person is color blind"

Image Hosted by ImageShack.us

"Knowledge talks, wisdom listens."

Image Hosted by ImageShack.us

"Guns don’t kill people — people do."

Image Hosted by ImageShack.us

"Violence won’t solve a thing. It makes it more challenging to solve, though."

Image Hosted by ImageShack.us

"The best things in life are not things."

Image Hosted by ImageShack.us

"Fear less, hope more; eat less, chew more; whine less, breathe more; talk less, say more; hate less, love more; and all good things are yours."

Image Hosted by ImageShack.us

"You want to run out in front, prepare to be tripped from behind!

CREDITS

design: murderscene

base code: x


The Railway Children
petak, 09.11.2007. u 17:35

ey...evo i mene i novog posta.... neki su me tolko zicali... da da... ugl. napisala sam ga zbog dogovora... yes stella... ti si napravila kaj si rekla, pa evo, sad cu i ja... da da.... naslov je tak bzvz... to mi je lektira iz ingliša. A knjiga je baš fora... počela čitat... yes...
ugl. danas je baš super dan... prvo nije bilo Bosiljevicke, pa smo imali kemiju s dekacima... drugi sat kemija... i dekaci su isto bili... 3 i 4 sat biologija i vjeric
na bilogiji nismo nis radili zato kaj je pola razreda bilo na nekoj predstavi... mi se tam slikali s kosturom.... i kiki ga strgo... onda vjeric... i dodem ja kao dal ja mogu pisat i dode meni vjero, cek? ti bi stvarno pisala?? ja onak da... aha onda mozes.... hahaha... ugl. pod vjericem je bilo ko i obicno.... ni lijevo ni desno iliti ni boring ni interesting... yes yes.... i onda njemacki... opet boring... ovi opet nes isprevljali... i salic kojeg sam ja radila posluzio...jee... xd...
i dode zvonimir stelli kao da mu napravi salabahter za imperativ... i ide ona to radit i napravi prek cijelog A4 papira... xd... a looda špelas...
i onda sam isla s mateom doma... malo pokisnule... yes... i onda u 2 i 15 idemo mi na interliber (ak se tak pise, vjerojatno ne, al... kaj ja znam). I dosle mi zadnje ko obicno, tj. nismo, raska je... da da... i odemo mi unutra... issse koja je guzva bila... i malo tam svrljamo i van... i zove viki tonku, lucy, i "iris".. i dodu one i zove neko decke... a oni cekali neko fotkanje... i odemo mi same u McDonald's i dodu oni za nekih 20 min... oni su za neku sliku (na kojoj nisu Bog zna sta ispali (sry)) cekali 20 min...nebi jaaa.... i mislim da bi to bilo to... ubiti ne bi.... i idemo mi do stanice... i ide sedmica i pocnemo mi trcat i ode... grrr.... cekamo drugu.. svi se krpaju pod valjda 5 kisobrana...strasno.. i udemo mi u tramvaj.. i izasli u prudu... ja i injeska smo skoro strgale kisobran... al nea veze... i idemo matea, tonka i ja u sredisce... e to je trebalo snimat....yes yes...
e sad je ovo fkt gotovo
pozz swima
by: djevojčica pod šarenim kišobranom=)

| 17:35 | Komentari (114) | On/Off | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.