Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

This is me...then...







Ja sam Vesna(koje glupo ime...), rođena i živim u Zgb-u, i to u Đubravi...
Rođena sam prije 13 godina i ajmo reć 10 mjeseci... Ukratko, 15.12.1992.
Živim sa starcima, jednim burazom, dvije sestre i da ne zaboravim...tri ribice...
Slušam sve, al u posljednje vrijeme najviše rock i punk...
I to je valjda to...

Linkachi!

Image Hosted by ImageShack.us
SILVIJA i Matea
Nella
avrilka
tonka&pepa
Tamara
mely
kety
košarkaš
ana(canca)

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

Moje naj, naj...
...frendice: in da skul... dojra(u prijevodu; giga), nela(u prijevodu pixma) i paola(u prijevodu...paola...), a na moru silvijawave
...frendovi: miki, tomek, jolek, ante...
...film: Huligani(obavezno pogledajte!!!)
...glumica: Keira Knightley
...glumac: Chad Michael MurrayImage Hosted by ImageShack.us, Ashton Kutcher...cerek
...grupa: Green day, RHCP
...pjevačica: Avril

četvrtak, 21.12.2006.

Fajnli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Evo fajnli i novog posta... Opet sma izgubila inspirejšn za pisanje bloga... Mislim, ne kužim u čem je svrha uopće pisanju postova... Ljudi ti dođu komentirat sam zato da bi ti njima vratila(o) komentare. Rijetki su oni koji ti dođu komentirat ne očekujući vidjet bar tri tvoja komentara na svom blogu za nekoliko dana. Čast izuzecima, al ozbiljno, kaj se ne svodi sve samo na to; dajte komentare - skoro niko ti to neće reć izravno, kao Očekujem desetak tvojih komentara, al zapravo to svi mislimo. Opet, čast izuzetcima!
Al bu me ta faza valjda prošla!
Bio mi je rođendan neki dan(prije tjedan dana...). Bilo je ok na slavlju, jer se to nikako ne može nazvat tulumom... Više je išlo na ne -ok, neg na ok, al doro... Malo se niš nikom nije dalo, pa je bilo momenata kad bi svi sjedili i šutili... a, šta ćeš! nismo vam mi baš neki partijaneri!
Evo još jedan dan i gotovo prvo polugodište zadnje godine koju ću provest sa ovim luđacima iz mog razreda... Tak mi je žao... Svi su ludi na svoj način, i svi smo tak nekak različiti; jedna sluša metal, jedna techno, ja rock&punk, dve cure&jedan dečko hip-hop i rap, desetak njih narodnjake(puj, puj...), neki slušaju sve šta se pusti, jedna cura klasiku...
i sa svima sam si super, a opet ih i malo mrzim.... rijetki su koje samo volim... al tak je to... meni prosjek 4, 75(četiri četvorke...). super je to, jer sma prošle godine imala šest četvorki... nije savršeno, al za mene super... nadam se da ću uspjet do kraja izgurat 5,0...bilo bi to super jer se oću upisat u mioc, a to je malo teže ak neaš 5,0....držte mi fige da uspijem...
pročitala sam kod cure koja ostavlja komentare pod nadimkom avril neš o narodnjacima, i to uglavnom podržavam.... ovo uglavnom sam stavila zato što u postu pljuje srbe, a mislim da nije ok da osuđujemo ljude zbog onog šta su njihovi starci napravili....mislim, ko da oni mene mrze, a ja neam pojma kaj se to sve tam događalo i nemam nikakve veze s tim... al neki ljudi govore kak mrze srbe, al slušaju njihovu mjuzu, i to me nervira... al ta muzika... to je tak jeftino...onak tekstovi su skroz perverzni i plitki... mislim pjevaju o tuđem koljenu i o tome kak je jedna od cura za njega, a druga za sve(šampanjac)... mislim, to je totalno prodavanje cura, koje je vjerovatno pisano za neke droljice..., pa pjevaju o mini, mini suknji... a kaj nam se ne zgadi svima kad vidimo minicu koja jedva da pokrije bikini zonu....nadam se da ljudi podržavaju moje mišljenje...
pozzevi; silviji, čije pismo nikak da dočekam, dori, s kojom sam se već ne znam kolko puta posvađala oko narodnjaka, nelli, kojoj moram zahvalit za sve one dane kad je zbog moje malenkosti kasnila u školu, il barem morala trčat do nje(a tih dana je puuuuuno...), mely, koja mi se sjetila čestitat rođendan, avril, koja me nadahnula za pisanje posta, tonki&pepi, koje ostavljaju gooomile komentara, anchy, koja se udostojala ostavit komentare, tamari, za koju sam sigurna da me podržava u vezi narodnjaka, dečku iz mihanovića, koji je počeo komentirat na moj način, mojem najdražem 8.b i svima ostalima koje sam zaboravila spomenut!
Evo vam čestitke ak ne svratim prije Božića(koja je vrijedila prije dve godine, al svejedno);
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Poosa!!!!!!!!!!!!!



| You know you want if... (328) | print me... | # |