Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

This is me...then...







Ja sam Vesna(koje glupo ime...), rođena i živim u Zgb-u, i to u Đubravi...
Rođena sam prije 13 godina i ajmo reć 10 mjeseci... Ukratko, 15.12.1992.
Živim sa starcima, jednim burazom, dvije sestre i da ne zaboravim...tri ribice...
Slušam sve, al u posljednje vrijeme najviše rock i punk...
I to je valjda to...

Linkachi!

Image Hosted by ImageShack.us
SILVIJA i Matea
Nella
avrilka
tonka&pepa
Tamara
mely
kety
košarkaš
ana(canca)

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

Moje naj, naj...
...frendice: in da skul... dojra(u prijevodu; giga), nela(u prijevodu pixma) i paola(u prijevodu...paola...), a na moru silvijawave
...frendovi: miki, tomek, jolek, ante...
...film: Huligani(obavezno pogledajte!!!)
...glumica: Keira Knightley
...glumac: Chad Michael MurrayImage Hosted by ImageShack.us, Ashton Kutcher...cerek
...grupa: Green day, RHCP
...pjevačica: Avril

utorak, 14.11.2006.

ordinary things...

Hej, ljudovi!!!!wave
Kaj ima??? kod mene, evo, mnogo toga; danas mi je sister proslavila 26. rođendan!!!!party Sretan rođendan, sis, iako nea apsolutne šanse da ovo čitaš(hvala Bogu!)...rofl i tak je dobila digitalni fotić(ČITAJ: dobila sam digitalni fotić!!!!smijeh)... Normalno da će on bit meni u rukama 99%...thumbup(snimat ću sapunice...) ajm sooou bed...sad ću možda stavit im sliku na blog... sam šta ćete morat nosit zaštitne naočale da ne osljepie od ružnoće koju ćete vidjet!headbang khm, da.... e, da, malo sam se posvađala s paolom i nelom(evo ti odgovora na pitanje!!!).... stvar je u tome šta baš i ne volim kad se s nekim dogovorim za nešto, i onda kad to spomenutom dosadi, smišlja glupe izgovore da ne bi dolazio!!!!namcor znam da vam svima(osim neli), niš nije jasno, al ni ne treba bit, jer je ovo zapravo bila poruka za nelu... skužit će ona...(iako već znam šta slijedi od nje!zijev)...
da ne pričam o tome! završila je SUPER serija(tj.samo njena prva sezona)zakon braće!headbang povodom toga sam stavila dve sljikice prekrasnog michaela scofieldacerek, odnosno wentwortha millera!!!! čula sam da će nova sezona počet tek u 3.mjesecu, a dotad nas stavljaju na mučenje!puknucu glupi ljudi!mad u svakom slučaju, jedva čekam!blabla
svi sami rođendani ovih dana! tak da je i čibi i tomeku iz mog razreda rođendan, pa i njima sretan rođendan! party
hm, to bi valjda bilo sve za sad!
p.s. tnx na gomili komentara!yes
wavepozzevi; pandori(ipak sam ju ja upoznakla kao takvu!), tamari, košarkašu(koji si treba izmislit nadimak!), onoj curi pod nadimkom anything but ordinary, kety, curi s korčule(ko je reko da ti slušaš avril????), i princess world...
joj, stvarno je zahebano pisat nadimke kad svi stavljaju imena blogova...a vidi ko se javio... al ja sam bivša tuxa.... valjda se i to računa!rolleyes
daklem, puno pozza svim navedenim, i ostalim nenavedenim od tuxe!!!! čao!wave



| You know you want if... (43) | print me... | # |