< svibanj, 2008 > P U S Č P S N       1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31  
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

StOp šKoLi = Da/ nE

Music Design=)
Brushevi: Deviant Art
Font: AdobeFonts
“Image

Opis bloga

Techno blog,nije posvećen technu ni išta slično nazvala sam ga tako zato što slušam tecno.Ovo je zabavan blog.Puno komaj tee!

Linkovi

sestra
hip hop
zoka
one girl

Ja

Ja sam ...... ima 11 godina i sestru Ivanu
Slušam techno,volim čitati knjige i igrati badminton,što da još kažem uživajte u blogu!

subota, 03.05.2008.

Bokić

Ej ljudi!Danas su mi došli gosti;i bilo je dobro.Kada su otišli išla smo (ja i moja sestra)igrat badminto opet s onom Lanom(nememo s kim drugim)igrali smo pred njenom kućom zato što je njena kuća u slijepoj ulici pa možemo igrati jer nam nitko ne smeta,i kad je ona ušla u kuću jedna nam je baba poćela zanovjetati zašto se mi tamo igramo a ja sam bila tako ljutamadpuknucu grozno!!!!Ali nije mi uspjela pokvariti većer,ali možda ona glupa stvar koja me raživcirati je da su Titanic prepolovili,iako mi je već dosadilo mislim stvarno prepolovit film na dva djelalud Ali eto i to sam preživjela.I hvala na komovima i posjetite jedan blog,super je jedna obožavateljica spužva bobaPosjetite i sve linkove .Pooooozzzz!!!!!!!mah



| KoMeNtAr! (25) | pRiNtANje | =) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.