srijeda, 18.10.2006.

Sad malo o dečkima.... Uglavnom....

Pa pošto sam o naj frendicama pisala i puno napisala došlo je vrijeme da malo i dečke spomenemrolleyes

A šta da vam o njima pišem nego ono što znam! Pa ovako.... Imam 3 naj frenda (bilo bi ih i 4 da jedan nije napravio ono što jenamcor) Ali sad to nije baš toliko važno što je napravionamcor.... Samo da znaš da sam razočarananamcor.... Pa sada da krenem sa svoja 3 naj frenda... To su: Grgapartybang, Lujoludnut i Triggasmokinthumbup...

TRIGGA: Definitivno moj naj frend... Svaku malu sitnicu o meni drži u sebi i skoro pa sve zna! Ide u moju školu i da može zapalio bi tu zgradu (ja se nadamsmijeh)... On sluša: Jay-Z-a & DMX-a najvišeyes... Što radi pod odmorom: stoji u kutu, smije se i smokin... Subotama ga se može nać: za šankom u Havaniparty (party dečec)... Voli: sebe i Anju (i narvano menerofl)...

GRGA: On je prezakon tip... Uvijek me sluša i idemo zajedno u školu (mislim ne u istu nego svako jutro idemo zajedno)... On mi je dosta pomogo i zna se zajebavat.... Sluša: sve što hoćeyes (al najviše menerofl)... Najviše voli: lemat ljude po gradu (to mu je i hobi)... On voli: sebe i Maxa (i menerofl)... Još voli: pit kavu s Elvisom i papomrofl... Omiljeno pitanje upućeno meni: Kad ćemo na kavu?!zujo

LUJO: Zna on ko je on.... Jedan dečec koji ide u tehničku i mrzi tu školu ali voli društvo... Meni je on super i također zna par stvari o meni.... Ima jako lijepu kosurofl... Neki dan mu je netko strgo zub pa sad mora malo češće mouthwash i kod zubara... On sluša: Gorilaze,Artic Monkeyse, Kaiser Chiefsa, Fatboy slima, AC/DC (moj dečecrofl)yes .... On ima: seku i brata koje jako volirofl... Voli: nogać (navija za Arsenal i naj igrač mu je Henryyes), sebe, svoje frendove, lovu, krevet (i menerofl).... Subotom ga se može nać: domeka (ne ide van)... I to je to...

Eto sad sam nešt i o naj frendovima rekla... Nije sve u curama... Hahahaha...

Love from Pekyca/Švrakica/Perokica

I sad jedna jako lijepa pjesma i slikica...

myspace layout

myspace layout


E ovo smo vam ja i moji dečkecirofl!

Tina Vukov-Tuga Dolazi Kasnije


Jednom kad sve ovo sad
Bude daleko
Kad svane dan, nestane mrak
Kad dođe neko
I rasplete sve što veže me
Sve niti ovog sna
Možda tad ću ti priznat`
Koliko sam te voljela

Jednom kad mi sretnemo se
U vrevi grada
Ako ti ime izgovorim
I ne zadrhtim tada
I ako se ti osmjehneš mi
Kao nekada
Možda ti priznam
Koliko sam te voljela

Možda ću tad reći ti sve
Ali danas još ne
To ne rade velike djevojke
One tek nasmiješe se
I odu bez tuge, jer tuga
Dolazi kasnije

Jednom kad ti pogledaš
U oči moje
Kad ponos više ne bude
Igra za dvoje
Tad ćemo mi pričati
dugo ko` nekada
i možda ti priznam
koliko sam te voljela

Možda ću tad reći ti sve
Ali danas još ne
To ne rade velike djevojke
One tek nasmiješe se
I odu bez tuge, jer tuga
Dolazi kasnije…

<< Arhiva >>