utorak, 19.09.2006.

Weeeeeeeeeeeee!!!!!

Hej piplovi!wave Pa šta ima kod vas?? Kak ste mi vi! Ja danas bila kod zubara i opet nosim aparaturu (al fala bogu onu noćnu)headbang Ljubav ide; zacopala sam se u jednog dečka i čula da sam mu dobra!cerek Dao mi je svoj broj al se ne dopisujemo jer ja nemam para!!!! Al no beda!smijeh U školi je cool... Profači su zakon i ekipa je fora! Sad ću pozdravit ljude koje imam potrebu pozdravit: mojim anđelima: Štekyci, Čičici, Luci, Lani, Manyci, Jeji, Marini i Antonijismijeh; dva vrlo posebna dečkacerek; mom cijelom razredu (bivšem) i mom sadašnjem razredu a posebno: Aniti, Breki, Markiću, Mikuljanki, Petri, Jasni i Ivanuyes; blogerima Angryci, Ani, Sari, Gabbsy, H@ckeru, RHCPgirl, Fickyu, Marku; chatovcima Vanji, Molnaru, Crnom, Triggi, Grgi, Ludjaku, Heleni, Papayi i ostaloj ludoj ekipi a posebno Aki! i ostalim ljudima koje poznam a koje ovim putem nisam mogla pozdravit! Sorryte!

Ne znam šta me spopalo! Sad mi se plaka!zaliven

Za bisere: Ljudi ja sam u kazni godinu dana i godinu dana ne smijem u grad!

Za Triggu: Kad ćemo se mi upoznat više???

Cmokam vaskiss
<
Image Hosted by ImageShack.us

Flying Pickets-Only U

Looking from a window above
is like a story of love,
can you hear me?

Came back only yesterday,
we're moving farther away,
want you near me

Chorus:
All I needed was the love you gave,
all I needed for another day,
And all I ever knew - only you.

Sometimes when I think of her name,
when it's only a game,
and I need you

Listen to the words that you say,
it's getting harder to stay,
when I see you.

All I needed was the love you gave,
all I needed for another day,
And all I ever knew - only you.

This is gonna take a long time
and I wonder what's mine –
can't take no more.

Wonder if you'll understand,
it's just the touch of your hand
behind a closed door.

All I needed was the love you gave,
all I needed for another day,
And all I ever knew - only you.



Love from Perokica/Pekyca/z-bič!


<< Arhiva >>