utorak, 08.08.2006.

No name...

Sjetila sam se danas kad sam gledala CMC da bi mogla posvetit pjesmu jednom svom frendu Stjepanu iz Požegeyes... Nikad ga nisam vidjela osim na slikama a i sumnjam da ću ga iad vidjet jer ja ne idem u Požegu a ni on nema zašt dolazit u Bjelovarno...Tako da bi mu se ovim načinom htjela zahvalit što je tak dobar i tak zakon i htjela bi mu reč da mi je drago što ga znam...smijehkissnut

Ispod istog neba

Znam da takvih kao ti na ovom svijetu malo ima
Zato ovu pjesmu samo tebi poklanjam pred svima
I nije važno što te možda nikad neću sresti
Nek mi s tobom druge kradu vrijeme

Ali vjeruj mi za mene

Ref:Dovoljno je što postojiš
Samo to mi treba
Ma nek ti s drugom krene
Kad vjeruj mi za mene
Dovoljno je što postojiš
I nakon svega
Hvala ti što samnom negdje dišeš
Ispod istog neba

I da s nebom zemlju spojiš ja bi znala i u snu
Ispod koje zvijezde stojiš da se zagledam u nju
Nije važno ti i ne znaš tko zbog tebe diše
Nek mi s tobom druge kradu vrijeme

Ali vjeruj mi za mene

Ref:Dovoljno je što postojiš
Samo to mitreba
Ma nek ti s drugom krene
Kad vjeruj mi za mene
Dovoljno je što postojiš
Samo to mi treba
Hvala ti što za mene dišeš

Kad vjeruj mi za mene

Ref.



I još bi nešto htjela reč jednom dečkurolleyes... Nije ovaj isti al mu neću pisat ime i prezime... U biti, znaju ga Tople Seke al to može bit bilo ko.... Čini mi se da će čak i Topla Seka znat o kom se radi ak bude čitala.... Samo bi mu htjela reč da mi je žao zbog svega i da nisam htjela napravit ovo što jesam al sam to shvatila tek sad i znam da je prekasno za sve ali žao mi je i to jakono... Nije me briga ko će ovo sve čitat a ko ne al ako će on to čitat nek zna da je sve istina i da mi je stvarno žao... Oprosti... Nisam htjela...no

Eto to bi bilo to od mene i pozzz svima s chata, a najviše iz Bj sobe i Slomljena srca sobe, svim blogerima i koji čitaju blogove....Ciao!


Image Hosted by ImageShack.us


<< Arhiva >>