utorak, 01.08.2006.

Samo svoja i ničija...

Pošto su mi počeli pljuvat po starom blogu morala sam ga zbrisat a i zbrisala bi ga kad tad jer mi je već dopizdio! A ovaj mi je posto zakon! Više sigurno neću pričat o bog zna čemu ili što mi se desilo danas... Ne to se promijenilo! Sada pišem sve što mi padne napamet! I boli me! Pisat ću o životinjama, ljudima, sportu, *ljubavi* (nešto što mi ne ide ovih dana)... Samo bi se htjela zahvalit ljudima koji su kraj mene i koji me podržavaju bez obzira na sve! ZAHVALE: Štekyci (najbolja osoba koju sam ikad upoznala, ona mi donosi svijetlo u život), Korana (također dobra cura, baš smo se našle), H@cker (može me nasmijat i kad plačem, hvala što Bogu što je ovdje), Smradić (slično ko i H@cker), Čiči (moja sekica koja je uvijek bila uz mene bez obzira na sve i moj savjetnik), Angry girl (upoznala ju nedavno ali mi se jako svidjela jer je opičena i ima dobar blog), Ikkyci (koju poznam od malih nogu i uvijek smo si bile dobre), Veksu (koji mi je na neki način brat a neki bivši dečko ali i naj frend), Makyci (koja je stvarno naj osoba, šteta što je više neću viđat), Fićo (makar smo se odvojili kad je škola završila i dalje mi je osto naj frend iz razreda), i naravno htjela bi se zahvalit ljudima koji mi čitaju blog, a najviše Cursed princess bez koje ovaj blog ne bi ni postojo! Hvala ljudi!

<< Arhiva >>