< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by mala_sa_marsa =)
Komentari On/Off

Opis bloga

Moj svijet....moji problemi...
moja sranja...moja PRAVILA....


myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

Name:Darija

Age:15zujo

Town:Rijeka

I like: kiss-my friends
-jednog dečka
-milky way
-my room

I don't like:burninmad-kurvice
-umišljene
-jednu osobu
-neke profesorice

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Naj blogovi
Kika i Sara wave kiss
Tanja & Matea ;) rolleyes
Iva-tHe bEsT kisssmijehwave
Ema yes
bsb4ever rolleyes
*Zrinka* mah
PuPsY wink
paradise_girlie smijeh

%°°°°....kad si u liftu i dosadno ti je.....˘~~°°%

*kad je pored tebe samo jedna osoba,lupni je po leđima pa se pravi da nisi ti
*pritisni gumb i pravi se da te stresla struja
*zadrži vrata otvorena i reci da čekaš prijatelja.Par sekundi kasnije zatvori vrata(praveći se da je netko ušao) i kaži: "E di si buraz, šta ima .."
*ponesi foto-aparat i slikaj sve prisutne
*pravi se da si steward.Prisutnima objasni postupak u slučaju opasnosti i na kraju im poželi sretan put
*kad se vrata zatvore kaži prisutnima:"bez panike opet će se otvoriti."
*lupaj glavom o zid i viči: "Umuknite svi !Ušutite već jednom"
*simuliraj zvukove eksplozije svaki put kada netko pretisne gumb
*cerekaj se i bulji u nekog putnika, a onda mu debilnim glasom kaži:" Imam nove čarapeeeeee.."
*imitiraj zvukove Formule 1 kad god netko uđe u lift
*ispuši nos i pokaži sadržaj svoje maramice ostalim putnicima
*zviždući prvu strofu "Lijepe naše",neprestano
*nasloni se na nekog i šapni mu:"Dolazi policija!"
*namršti se i mumljaj:"Moram u WC, moram u WC" ,a onda uzdahni i reci "ups!"
*vikni:"Čuvaaaaaaj!" svaki put kada lift krene dole.
*zaderi se :"Ding!",kad god lift stane na neko katu
*ako se netko očeše o tebe, lupi ga po ruci i reci:"šuga!"
*skidaj nevidljive bube sa sebe i vrisni:"Aaaa! Skinite ih s mene!"
*sumnjičavo onjuši osobu do sebe.Napravi zgađenu facu i pomakni se
*kad lift krene prema gore ,počni skakati i jako lupaj nogama po podu, uzvikujući:"Dole ,reko sam dole!"
*cerekaj se histerično desetak sekundi,petisni i onda se zagledaj u ostale kao da su nenormalni

petak, 30.11.2007.

....bilo je baš ludo...i nezaboravno...

waveah....ljudovi moji evo mene opet sa novim postom........petak je ...naughty..i ....baš se nekako dosađujem..pa sam odlučila napisati jedan mali post...u školi sve po starom..eekcry.ispravila sam nekoliko komada..thumbup...dobila dosta dobrih ocjena.nut..e da pa nisam dugo vidjela...moju ivu i anu...ovim putem ih puno puno pozzz...kiss..i neka mi se jave.....stalno se ja vas uvijek sjetim --BAD GIRL-- .....al dobro da nastavim...sretan.prošli sam vikend bila sama doma..yesbelj..i pozvala sam anu ,ivu,valentinu i marinu da spavaju kod mene......al od njih svih došla je samo Marina....na početku smo mislile ići negdje van...al se meni zbila nije dalo..namcorlud.pa smo ostale doma...žmirko nam je donio par filmova i jedan horor..eek..do jedno 2 ujutro mi smo se zajebavale,plesale i nešto malo pile ....party....ali inače mene može malo koji horor prestaršiti..cry...marina je skakala po meni dok sam joj ja prepričavala šta se odvija u filmu jer ona to nije mogla gledati...nonocool...u svakom slučaju bilo nam je odlično..thumbup....sve dok se marina u 7 sati nije sjetila da bi mogla spavati do 9.headbang..ah šta ću morala sam spavati..burninmad...ma bilo nam je baš odlično....jedva čekam da opet budem sama doma..smokin...uskoro nam dolaze praznica...ajme mene je tako strah da ja slučajno nebi završila na nekom popravnom..namcorludheadbang.ah evo nam i sv. Nikole i Božić e da za Božić ću dobiti novi mob jedva čekam..deadgreedy..i tako nemam vam više šta pričati....tj. imam al kada bi krenula nebi znala stati.blabla..a baš i nisam od volje da pišem dugi post..zujo..aj ljudovi moji javim vam se za kojih mjesec dana možda i prije.....pozzzz svima koji me znaju....a posebno Marini,Valentini,Matei K.,Ani i Ivi...pusica...cerek..

|Komentiraj 77| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.