petak, 19.05.2006.

Hay

Dans mi je dan pršao super!Ujutro sam išla na infirmatiku i pisali smo test iz programa loga.Sve je super prošlo i dobila sam 5!
Onda sam popdne išla u školu i prvi sat smo imali hrvatski i profa je govorila nešto nisam sve ni zapamtila i onda smo vježbali.
2. sat je bila matematika i isto smo vježbali,radili neka zadatke i i tako.
Onda smo imali zemljopis .Mi moramo sjediti cure s dečkima i onda se mijenjamo,ja uvijek sjedim sa Andrejom ili Laurom,a ponekad Tenom.
I došla je razrednica u razred i iznenadila se kako mi sjedimo.Mi 6.6 idemo u Stubičke toplice pa moramo biti dobri ili inače niš od kupanja.
Onda sam imala povjest i sve sam ljepo naučila ujutro i nije me pitao...nije fer.Ma nema veze,možda bi dobila neku lošiju ocjenu.
Poslije povjesti smo imali engleski i provjeravali smo dz.Onda smo učili superlativ i radili neku priču.
Ja nisam ni znala da je tjedan završio,nekako mi je brzo prošao.
Onda sam poslije škole išla sa Andrejom van,ali je puhalo pa smo bili kod nje na internetu i tak......
Ne znam što bi više napisala......nisam već dugo napisala ovakav dugi post!
Ajde kiss

- 20:47 -

Komentari (38) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

SVAKODNEVNICA I SVAŠTARIJE...

















COUNTER:
Web Counter
Web Counter





OVO JE LINK JEDNOG FORRA BLOGA:
klik!



Nesto o meni

ZOVEM SE..........Tihana

IMAM................11 godina

IDEM U............5 a.RAZRED

VOLIM..........mace,pse i svoju simpu!


NIKOVI S KOJIMA KOMENTIRAM:
,¸¸,¤°˘°sk8er girl°˘°¤,¸¸
,¸¸,¤°˘°be happy°˘°¤,¸¸,
¸¸,¤,¸girl¸,¤,¸¸






www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws