utorak, 15.04.2008.

....KuRacc....(i bez kurcca) da prostiš

Evo sam vidjela na mostiću curu i dečka.
Jako divno.
On imao noge utisnute u bjele pumice.
A ona nožice broj 38.
U zlatnim najkicama.
E pa ja ponosno imam nogu broj četrdestjedan.
I ne posjedujem ni najkice ni pumice.
Strašno.
Osječam se tako siromašno.
I djevojka me pogledala sa sažaljenjem.
Ah....
Štoliču sada??
Ona ima svog dečka!!
A ja jadna sama hodam po cesti.
Šmrcc...
Slama mi se srce.
Ona ima dečkov kurac!
A ja jadna kurca nemam!
Ostala sam zakinuta za kurac!?!
Oh neee!!!!!
Ma meni netreba kurac.
Koji ima ruke i nožurde u pumicama.
Bijelim pumicama.
I koji ima još manji kurac.
Ma koji če mi to kurac!?
I šta je kurac uopče?!
Ah....
Štagod bilo ja sam za to zakinuta.
Šmrc, kmeeee!!
Ali čekaj, čekaj...
Hm...
Pa ja sam ipak sretna!
I bez kurca.
Pa kako je to samo moguče???
Hm...
Ja imam psa.
I cura je imala psa.
Al malog.
Nekog smeđeg.
A moj je bijel.
I mali je, beba.
Al je debel.
Pa zašto sad to??
Zato kaj je sretan.
Samo ždere i spava i piša i sere.
I ja to onda očistim.
Al to meni ni najmanje ne smeta.
Ja svog psa volim.
Čistiš li i ti, ooo djevojko sranje od svog malog smeđeg mršavog psića??
Ne?!
Kako ne?!
Tvoja jadna majka mora...
Ah.
I što li to slušaš?
Na svom empečetriju?
Milu Kitića..
Hmm..
Da.
Sigurno te navodi na razmišljanje.
Taj Mile..
On je stvarno dubokouman!
Ali gle, ne krivim te.
Slušam i ja glupe pjesme.
Moj prijatelj Astrid mi je dao cede sa đemperom, zekom i međedom.
Moj favorit je đemper.
Ali to nije bit.
Ja tebe gledam sa sažaljenjem.
Jer meni netreba empečetri da budem sretna.
Niti mi treba dečko u bijelim pumicama.
Niti mi treba mali smeđi mršavi psić.
Treba mi moj mali debeli bijeli ljenčuga psić.
I treba mi moj prijatelj astrid.
I moj prijatelj Maja.
I moj prijatelj Lucija.
I moj prijatelj Tais.
I moj prijatelj Stuba.
I kantri, i međed, i đemper.
Meni netreba puno.
Znaš li djevojko zašto?
Jer ja se volim.


21:08 | Komentari 4 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.