My wild life

14.02.2006., utorak

Ja i valentinovo

Nastavnica iz kemije misli da sam ja narkoman. Zavuko sam se s jednim frendom u kutom hodnika pa smo on i ja nešto pričali o nekom kazalištu dok je on imao neke novce u ruci. Došla je nastavanica do nas i tjerala nas da joj stavim nešto u ruke dok je moj frend još uvijek imo novac u ruci, a poslije je ošla u razred i počela je govorit kakav sam ja narkoman i da prodajem drogu. Blago meni.
Evo jedna luda slika.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kada sam došo kuć prekinuo sam sa svojom curom na valentinovo i sada ne idem s nikim van danas.( nemojte pisat u komentarima da vi idete van danas jer mi to uopće neće pomoći ). Oduvijek sam mrzio valentinovo i danas sam tek sazno zašto.
Evo i ja sam malo počeo nešto crtati south park likove. Ovo sam ja ( kliknite na sliku da se poveća ).
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ljudi, idem ja sada, uživajte, bye
- 15:54 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Free Website Counter
Blog za mene i za dobre ljude koji se vole zajebavati.
Check Out MyspacePictureCodes.com for Free Myspace Graphics
Ime: Dorian
Godine: 14
Grad: Osijek
Škola: Antuna Mihanovića 8b
Glazba koju slušam: Metal
Volim: Zajebanciju, svoju gitaru, glazbu, zabavu, smijeh, motore, frendove, cure, internet, majice bendova, vukove...
Ne volim: Dosadu, glupost, školu, nastavnike, narodnjake, dvoličnost, laži...
Treniram: Taekwon-do već 5 godina
Moja slika: Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Bendovi koje slušam

Metallica, Iron Maiden, Helloween, Black Sabbath, Rage, Gamma Ray, Iced Earth, Emperor, Sissters of mercy, AcDc, Cure, Anal mandica, Saxon, Carcass, Bolt thrower, Obituary, Enfiserum, Moonsorrow, Amon Amarth, Children of bodom, Gorefest, Sepultura, Slayer, Therion, Bathory, Borkagnar, Sinister, Stormlord, Dying fetus, Roky erickson, Vangelis, Blind guardian, Hammerfall, Soilwork, At the gates, Falkenback itd...
Check Out MyspacePictureCodes.com for Free Myspace Graphics

myspace


sam čekajte da se oslobodim
myspace


myspace



Zovem te
myspace


WWild
OOrderly
LLazy
FFashionable

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

myspace