< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (12)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Eyyyy ljudi.....ovo je moj novi blog u kojem ću vam pisati o sebi, svojim prijateljima i našim ludorijama kojih ima jako puno.....
Moj msn vam je: little-brooke@hotmail.com
LANA JURČEVIĆ pjevapjeva

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


TREE HILL

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Ime: Jelena
Prezime: nije važno
Datum rođenja: 1.4.1993.god
Horoskopski znak: Ovan
Hobi: Rolanje
Razred: 8.D.
Best frendovi: Ivana, Ana, Martina, Vana, Suzana, Antonio Š., Eugen, Martina K., Martina Š., Anna Marija M., Tinko...
Naj glumci: Chad Michael Murray i Orlando Bloom
Naj glumice: Sophia Bush, Keira Knightley i Cathrine Zeta Jones...
Naj pjevač: Enriqe Iglesias
Naj pjevačica: Hilary Duff, LaFee, Lana Jurčević
Naj filmovi: Krug 1 i 2, Pirati s Kariba 1,2,3, Titanic, Pravi komad, Ludi provod u Europi, Najluđi provod u Europi, Jesen u New Yorku, Što žene vole, Gas do daske, Mladenkin otac...
Naj serije: One Tree Hill i Mala Gospođica
Naj crtić: Jeanne die Kamikaze diebin i Kralj lavova
Naj životinje: Tigar, pas, mačka, kornjače, zec, konj, leopard
Najveća želja: Postati dobar čovjek i uspjeti u životu....upasti u dobru srednju školu, posjetiti Španjolsku,Grčku, Francusku, Egipat i Italiju...
Za sada je to to, a ako vas još kaj zanima postoje komentari pa me pitajte....


myspace graphic

myspace graphic



myspace layout

myspace layout



myspace generators

myspace generators



myspace layout

myspace layout



free file hosting

free file hosting



myspace icons

myspace icons



Sexy Hilary Duff Images

Sexy Hilary Duff Images



MySpace Graphics codes

MySpace Graphics



Flowers Gifs Images

Flowers Gifs Images



image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



Image hosting codes

Image hosting



MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Blue Glitter Playboy Bunny Symbol Glitters

Blue Glitter Playboy Bunny Symbol Glitters



Images for your blog codes

Images for your blog




Glitter Generators

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


myspace layout images

myspace layout



cool myspace layouts

cool myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace layout

myspace layout



myspace layout codes

myspace layout



myspace graphics

myspace graphics





myspace backgrounds images

myspace backgrounds



myspace comments

myspace comments



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


profile editor

profile editor



myspace layouts

myspace layouts



free myspace layouts

free myspace layouts



myspace layout codes

myspace layout



profile editor

profile editor



amizade, amigos
Recados para myspace

amor
Recados para myspace

amor
Recados para myspace

anjos
Recados para myspace

borboletas
Recados para myspace

coracoes
Recados para myspace


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]


Glitterfy.com - Glitter Graphics


thanks, thank you
Scraps for Orkut myspace layouts


Glitter Text @ Glitterfy.com

































LINKIĆI

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




Svašta po malo...


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics










utorak, 09.09.2008.

Svašta na pameti...uglavnom problemi... :-(

Bok svima...evo nakon nekog vremena da i ja napišem novi post...
Opet pišem o tmurnim stvarima...uvijek kad me nešto tišti onda mi se da pisati...ali nažalost, post je onda jadan...jbg... :-(
Evo počela je škola...sad idem u 1. srednji ekonomske...u školi je super, svime sam zadovoljna, a pogotovo s razrednikom...lik me fakat fascinira...najbolji je!! :-)
Uz sve to što je dobro...nadovezali su se i problemi...uglavnom...2 dana sam bila bolesna i nisam išla u školu...sada trčim na sve strane da stignem prepisat sve jer su puno pisali...i onda me hvata panika da neću ništa stići i da to neće ić tak...grozno...stalno svaki dan iz skoro svakog predmeta pišemo po 3-4 strane velike bilježnice...jbt...pa nemogu nas tak maltretirat...to bi sve trebalo pisat u nekakvim kraticama, a ne....oni nama izdiktiraju cijeli udžbenik....to me fakat ljuti....
Onda svaki dan sam jako umorna i tak se osjećam ko da su mi i noge i ruke i sve ko da mi je teško...neznam kak da to baš opišem...Svjesna sam da moram zapest u školi...i da se fakat moram potrudit ali tek je drugi tjedan, a meni je već dosta...ali uvjeravam sebe da će bit bolje....nadam se barem...
Onda još sam uznemirena sa svime kaj se događa u svijetu...priroda će nas uništit kako i mi nju uništavamo....svi ti potresi, uragani, poplave i sad još taj prasak kojeg će napravit ovi defektni znanstvenici....mogli bi nas sve uništit....kaj im znači nešto otkrit ako budu mrtvi???? Baš su glupi....
Tu su i neki osjećaji koji me muče....neznam točno niti kakvi su...niti zašto su tu...mah...i ja se živciram zbog svaćega....nisam uvijek takva...ali kad mi dođe...onda to potraje neko vrijeme....nažalost.... :-(
Sad znam da ću par dana bit u banani...i to će se kužit...al eto....a barem će sad biti Dani vina pa će me to razveselit...i društvo naravno koje će biti tamo...oni su mi spas... :-)
Pozzzzzz svima do idućeg posta.....

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

21:12 komentari (6) print # on/off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.