< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (12)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Eyyyy ljudi.....ovo je moj novi blog u kojem ću vam pisati o sebi, svojim prijateljima i našim ludorijama kojih ima jako puno.....
Moj msn vam je: little-brooke@hotmail.com
LANA JURČEVIĆ pjevapjeva

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


TREE HILL

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Ime: Jelena
Prezime: nije važno
Datum rođenja: 1.4.1993.god
Horoskopski znak: Ovan
Hobi: Rolanje
Razred: 8.D.
Best frendovi: Ivana, Ana, Martina, Vana, Suzana, Antonio Š., Eugen, Martina K., Martina Š., Anna Marija M., Tinko...
Naj glumci: Chad Michael Murray i Orlando Bloom
Naj glumice: Sophia Bush, Keira Knightley i Cathrine Zeta Jones...
Naj pjevač: Enriqe Iglesias
Naj pjevačica: Hilary Duff, LaFee, Lana Jurčević
Naj filmovi: Krug 1 i 2, Pirati s Kariba 1,2,3, Titanic, Pravi komad, Ludi provod u Europi, Najluđi provod u Europi, Jesen u New Yorku, Što žene vole, Gas do daske, Mladenkin otac...
Naj serije: One Tree Hill i Mala Gospođica
Naj crtić: Jeanne die Kamikaze diebin i Kralj lavova
Naj životinje: Tigar, pas, mačka, kornjače, zec, konj, leopard
Najveća želja: Postati dobar čovjek i uspjeti u životu....upasti u dobru srednju školu, posjetiti Španjolsku,Grčku, Francusku, Egipat i Italiju...
Za sada je to to, a ako vas još kaj zanima postoje komentari pa me pitajte....


myspace graphic

myspace graphic



myspace layout

myspace layout



myspace generators

myspace generators



myspace layout

myspace layout



free file hosting

free file hosting



myspace icons

myspace icons



Sexy Hilary Duff Images

Sexy Hilary Duff Images



MySpace Graphics codes

MySpace Graphics



Flowers Gifs Images

Flowers Gifs Images



image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



Image hosting codes

Image hosting



MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Blue Glitter Playboy Bunny Symbol Glitters

Blue Glitter Playboy Bunny Symbol Glitters



Images for your blog codes

Images for your blog




Glitter Generators

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


myspace layout images

myspace layout



cool myspace layouts

cool myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace layout

myspace layout



myspace layout codes

myspace layout



myspace graphics

myspace graphics





myspace backgrounds images

myspace backgrounds



myspace comments

myspace comments



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


profile editor

profile editor



myspace layouts

myspace layouts



free myspace layouts

free myspace layouts



myspace layout codes

myspace layout



profile editor

profile editor



amizade, amigos
Recados para myspace

amor
Recados para myspace

amor
Recados para myspace

anjos
Recados para myspace

borboletas
Recados para myspace

coracoes
Recados para myspace


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]


Glitterfy.com - Glitter Graphics


thanks, thank you
Scraps for Orkut myspace layouts


Glitter Text @ Glitterfy.com

































LINKIĆI

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




Svašta po malo...


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics










subota, 26.04.2008.

Ajme pa ja sam malo previše zapustila blog...vrijeme je da to popravim...

Bok svima...stvarno sam previše zapustila blog i nije mi drago zbog toga...žao mi ga je izbrisat ili bilo što drugo jer mi je lijepi, a i namučila sam se ko Isus da ga napravim...Stoga sam se danas odlućila bacit na posao...malo ću ga uredit i počet ću svima komat...tako će mi blog opet biti posjećen...Za početak neću pisat nikakav važan post nego ću vam stavit par slikica od Sophie Bush...Uživajte u slikicama dok vam ja komam...pozzzzzz

SOPHIA BUSH:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Evo to bi bilo sve...slike su jako lijepe...uživajte...smok svima... :-)

14:43 komentari (94) print # on/off

petak, 11.04.2008.

Mislite li vi da je lijepo imati kovrčavu kosu?...E pa ja ne mislim...

Bok svima...evo danas vam se javljam nešto lošije volje...Razlog tome je moja glupa kosa...oduvijek sam imala lijepu i ravnu kosu, sve do 5. razreda kada sam se iznenada ošišala i tad mi se kosa počela frčkat...Svi mi govore kak je to lijepo i slatko i da to pokazuje dobre osobine i ta sranja ali ja to ne vjerujem...Mrzim kad se ne mogu normalo počešljat ili napravit si neku frizuru....mrzim kad mi kosa sva strši i izgleda ko da imam žbunje na glavi...Čak mi se i brže masti kad mi je frčkava...na sve načine sam ju probala izravnat ali nejde...JEDNOSTAVNO JU MRZIM...najradije bih ju cijelu odrezala....Fakat mi ždere živce i nemogu ju više trpit....Danas sam cijeli dan u bedu zbog te glupe kosurine....HOĆU RAVNU KOSU!!!!!!!!!
Mislim da mi takva kovrčava kosa ne stoji i užasno mi smeta....fakat ću poludit....Ako ima netko kakav savjet kak da ju pokušam izravnat (osim s peglom za kosu i onog šampona) nek mi javi... POZZZZZZ SVIMA!!!

Ravna kosa:
Image Hosted by ImageShack.us


Kovrčava kosa:
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


BOK!!

20:16 komentari (21) print # on/off

subota, 05.04.2008.

MOJ 15. ROĐENDAN

Bok svima...evo ja odlučila napisati novi post i to naravno povodom mojeg 15. rođendana koji je bio 1.Aprila...
Pa evo da vam opišem malo kako mi je prošao taj dan...
U jutro probudila sam se najbolje moguće volje...bila sam sva happy...takva sam uvijek kad mi je ročkas...a budimo iskreni...TKO NIJE...lol...
Prvo su me moji doma natrpali poklonima...dobila sam predivne tenisice, ogromnu Dorina čokoladu i naravno novce...Bila sam doma do 12:15 i onda sam morala ić na vjeronauk pošto ove godine idem na firmu...Kad sam došla tamo odmah su me svi izgrlili, izljubili i natovarili me poklonima...E toga je toliko bilo da nisam mogla niti nosit sve...Onda mi je još i kapelan čestitao rođendan...pa smo se svi zabavljali na vjerasu i tak...
Nakon vjerasa smo: Ivana, Mirna, Đoparka, Krca, Štefa P, Renata i ja otišle do mene doma da ostavim poklone da ih ne vučem po školi i naravno da cure nešto popiju i pojedu kolača...Zatim smo se vratile u školu....Tamo sam još Suzani čestitala rođendan jer smo rođene na isti dan...Onda su mi još i ona i Ivčec čestitali ročkas i dali poklone ali te nisam mogla odnest doma pa sam ih morala nosit...E kad smo došli u razred ja ostavila te poklone na stolu i otišla sam nekam van s curama pa smo se još malo svi slikali u školskom dvorištu...Zatim sam se vratila u razred i vidjela nešto što me posebno oduševilo...Na stolu mi je bila još jedna vrećica....Al dobro ja prvo pogledala poklone od Suzy I Ivčeca i onda sam išla pogledat šta je ovo drugo...Nisam morala niti razmišljat od kog je to jer čim sam vidjela keramičku žabu i lijepu čestitku sa privjeskom odmah sam znala da je to poklon od Antonia (mog best frenda) kojeg zovemo Žaba...Onda je došo do mog stola i reko je nekaj kaj mi je bilo tak slatko da sam ga morala odmah i zagrlit....Baš mi je bilo drago....On je stvarno super i drago mi je da imam tak simpa i dragog best frenda....Čak su mi Ivana i Đoparka rekle da blago meni kaj imam tak dobrog prijatelja....i stvarno blago meni...PUNO GA POZZZZZAM...
Onda nakon toga svega počela je nastava....Pod Hrv. smo pisali lektiru i profa je ispitivala drugi sat, bod block satom biologije sam sjedila s Davidom, a ispred nas su bili Gruba i Žaba pa smo svi četvero umirali od smijeha...ako se ne varam mislim da smo čak i zapisani...ups...Al uglavnom neznam dal sam napisala 2 riječi iz Biologije...Pod glazbenim isto smo divljali i nisam skoro ništa pisala....Baš me briga...taj užitak sam si priuštila pošto mi je bio ročkas...pa nebudem bila onda ko drvena Marija pod satom...lol...
Nakon 5. sata smo konačno išli Ivana, Ana, Mirna, Ivčec, Suzana, Štefa P, Branimira, Žaba, Đoparka i ja na pizzu u Erdody...Joj tamo je bilo prezakon....Smijali smo se da se samo nas čulo u cijeloj pizzeriji...slikali smo se s fotićem...pričali o zgodama i nezgodama iz nižih razreda pa smo se valjali od smijeha...pili smo cedevitu i pojeli smo 6 pizza...Nakon toga smo još ostali malo čavrljat, a onda je Štefa P morala doma, a Žaba je moral na trening pošto ide na nogomet...Kad smo njih otpratili mi ostali smo se uputili na sladoled....
Svi smo naručili 2 kugle i na kraju skoro nitko nije mogal jest jer smo pojeli previše pizze...Ja sam svoj sladoled šiknula nekam preko ograde jer više fakat nisam mogla....lol...E smiješno mi je bilo kak smo zezali prodavačicu u parfumeriji i pričali smo svakakve gluposti...lol...Nakon toga otišli smo na Štros i tam smo svašta izvađali...smijali se ko luđaci, plesali, zezali, slikali, a ljudi su nas gledali ko neke luđake...lol...pa barem nam je bilo zabavno...Ivčec nam je bio presmiješan...valjali smo se od smijeha....Onda smo se i dogovorili kaj ćemo radit u četvrtak pošto nemamo nastavu, no o tome u idućem postu...
Još kad sam došla doma sam dobila i poklon od sestre...predivan privjesak za moj mobač....Joj baš sam bila happy...nakon toga smo Ivana i ja išle otpratit Đoparku doma pa smo još pričale o svačemu....Onda sam se vratila doma i konačno tamo i ostala....Zatim sam dobila poruku od poznatog ubojice Brune i to me moram priznat jako iznenadilo pošto se nismo dugo čuli...
Jedino što mi je bilo žao je to što mi moj best frend Tinko nije čestitao rođendan, nije se niti sjetio....zbog toga mi je bilo jako žao....
Bila sam budna do 1 i nekaj jer sam bila na msn-u i onda sam konačno otišla spavat...i tako se moj savršen dan priveo kraju...
Evo sad ćete imat kaj čitat...pozzzzek ljudi moji...

Posebni pozdravi: Suzani, Ani, Ivani, Antoniu (Žabi) i Ivčecu...
Još malo slikica...



Big kiss svima!!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.