< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (12)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Eyyyy ljudi.....ovo je moj novi blog u kojem ću vam pisati o sebi, svojim prijateljima i našim ludorijama kojih ima jako puno.....
Moj msn vam je: little-brooke@hotmail.com
LANA JURČEVIĆ pjevapjeva

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


TREE HILL

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Ime: Jelena
Prezime: nije važno
Datum rođenja: 1.4.1993.god
Horoskopski znak: Ovan
Hobi: Rolanje
Razred: 8.D.
Best frendovi: Ivana, Ana, Martina, Vana, Suzana, Antonio Š., Eugen, Martina K., Martina Š., Anna Marija M., Tinko...
Naj glumci: Chad Michael Murray i Orlando Bloom
Naj glumice: Sophia Bush, Keira Knightley i Cathrine Zeta Jones...
Naj pjevač: Enriqe Iglesias
Naj pjevačica: Hilary Duff, LaFee, Lana Jurčević
Naj filmovi: Krug 1 i 2, Pirati s Kariba 1,2,3, Titanic, Pravi komad, Ludi provod u Europi, Najluđi provod u Europi, Jesen u New Yorku, Što žene vole, Gas do daske, Mladenkin otac...
Naj serije: One Tree Hill i Mala Gospođica
Naj crtić: Jeanne die Kamikaze diebin i Kralj lavova
Naj životinje: Tigar, pas, mačka, kornjače, zec, konj, leopard
Najveća želja: Postati dobar čovjek i uspjeti u životu....upasti u dobru srednju školu, posjetiti Španjolsku,Grčku, Francusku, Egipat i Italiju...
Za sada je to to, a ako vas još kaj zanima postoje komentari pa me pitajte....


myspace graphic

myspace graphic



myspace layout

myspace layout



myspace generators

myspace generators



myspace layout

myspace layout



free file hosting

free file hosting



myspace icons

myspace icons



Sexy Hilary Duff Images

Sexy Hilary Duff Images



MySpace Graphics codes

MySpace Graphics



Flowers Gifs Images

Flowers Gifs Images



image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



Image hosting codes

Image hosting



MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Blue Glitter Playboy Bunny Symbol Glitters

Blue Glitter Playboy Bunny Symbol Glitters



Images for your blog codes

Images for your blog




Glitter Generators

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


myspace layout images

myspace layout



cool myspace layouts

cool myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace layout

myspace layout



myspace layout codes

myspace layout



myspace graphics

myspace graphics





myspace backgrounds images

myspace backgrounds



myspace comments

myspace comments



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


profile editor

profile editor



myspace layouts

myspace layouts



free myspace layouts

free myspace layouts



myspace layout codes

myspace layout



profile editor

profile editor



amizade, amigos
Recados para myspace

amor
Recados para myspace

amor
Recados para myspace

anjos
Recados para myspace

borboletas
Recados para myspace

coracoes
Recados para myspace


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]


Glitterfy.com - Glitter Graphics


thanks, thank you
Scraps for Orkut myspace layouts


Glitter Text @ Glitterfy.com

































LINKIĆI

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




Svašta po malo...


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics










petak, 22.02.2008.

Nekoliko kilometri pješice do Mladine

Bok svima koliko vas got ima... :-) Evo ja se odlučila na novi malo duži postek...pa da počnem....
Jučer u našoj fucking školi nije bilo nastave radi nekakvog natjecanja pa smo se moje frendice i ja odlučile malo prošetati po prirodi...i tako Ivana, Ana, Mirna i ja krenule smo s busom do Desinca i skroz iz Desinca smo išle pješice do jednog sela Mladina....Tamo mi živi baka pa smo išle do nje....bilo je jako lijepo, vedro i sunčano fakat smo uživale hodajući.....smijale smo se, zezale i pričale...kad smo došle do bake brzo smo se sjele jer su nam noge otpadale kolko smo se nahodale....tamo smo sjedile u boravku i pričale s mojom bakom, bratićem i ujnom....pričali smo o svemu i svačemu....onda smo tamo ostavile stvari i otišle smo brati visibabe.....dosta smo ih nabrale i baš su lijepe i mirišljave....onda kad nam se više nije dalo brati onda smo se na jednom brdu legle na travu i sunčale se...trava je bila onak ko slama i topla, oko nas su bile visibabe, nebo je bilo vedro i Sunce je sjalo....e uživala sam ležat na travi...odmorila sam se od svega....onda je moja baka još došla k nama pa smo s njom pričale, pa me podsjetila na mog pokojnog dedu kojeg sam jako voljela pa sam se zamalo rasplakala, ali ubrzo sam prestala misliti na to....onda smo se digle s trave i otišle smo još malo do kuće...bile smo na dvorištu i dragale smo mog psa Akija....obavile smo sve kaj smo trebale i polako smo krenule prema Jaski...put je opet bio dugačak...Ana više nije mogla hodati pa smo ju Mirna i ja morale nekak nosit....ja sam se stala u neku grabu tak da mi Ana može lakše skočit na leđa....i hop...ona skoči i sad sam ja htjela izač iz grabe i zum na koljena...ona je pak zamalo blisnula na nos....joj kak su me koljena pekla....onda smo se tome još smijale i tak....kad smo izašle iz Mladine došle smo u Desinec pa smo otišle u Konzum po nekaj slatkog i onda smo se uputile prema stanici za bus....putem smo srele Žanu i Barbaru iz 8.e. razreda pa smo malo pričale i tak...kad smo bile na stanici zvala me Suzana i rekla da ona sad ide k meni u Jasku pa da čekamo na stanici nju i njenog tatu...i tak su nas oni pokupili i stigli mi u Jasku....Ana i Ivana otišle su doma jer su bile umorne, a Suzana i Mirna su još išle k meni....onda smo se smijale ko neznam kaj neznam čemu... :-)...igrale smo Simse2 i napravile smo jedne dvije cure koje mrzimo...e kak smo ih ratardirano napravile....a neeee.... :-)
Curke su kod mene bile do 20:00 pa su morale doma....Ja sam još bila na kompu igrala Simse, a onda sam oko pola jedanaest išla spavat jer me umor savladao....evo meni je dan prošao jako lijepo i odlučile smo da kad će biti Uskrsni praznici da ćemo opet otić tak....hehe....Ajde ljudeki moji šaljem vam Big kiss....pozzzzzzzzzzzz :-)

Neke slikice:
Motocross staza u Mladini:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Evo to bi bilo to....e da...ovo nisu slike koje sam ja slikala nego sam ih skinula s interneta....bye bye.... :-)

08:38 komentari (72) print # on/off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.