< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (12)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Eyyyy ljudi.....ovo je moj novi blog u kojem ću vam pisati o sebi, svojim prijateljima i našim ludorijama kojih ima jako puno.....
Moj msn vam je: little-brooke@hotmail.com
LANA JURČEVIĆ pjevapjeva

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


TREE HILL

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Ime: Jelena
Prezime: nije važno
Datum rođenja: 1.4.1993.god
Horoskopski znak: Ovan
Hobi: Rolanje
Razred: 8.D.
Best frendovi: Ivana, Ana, Martina, Vana, Suzana, Antonio Š., Eugen, Martina K., Martina Š., Anna Marija M., Tinko...
Naj glumci: Chad Michael Murray i Orlando Bloom
Naj glumice: Sophia Bush, Keira Knightley i Cathrine Zeta Jones...
Naj pjevač: Enriqe Iglesias
Naj pjevačica: Hilary Duff, LaFee, Lana Jurčević
Naj filmovi: Krug 1 i 2, Pirati s Kariba 1,2,3, Titanic, Pravi komad, Ludi provod u Europi, Najluđi provod u Europi, Jesen u New Yorku, Što žene vole, Gas do daske, Mladenkin otac...
Naj serije: One Tree Hill i Mala Gospođica
Naj crtić: Jeanne die Kamikaze diebin i Kralj lavova
Naj životinje: Tigar, pas, mačka, kornjače, zec, konj, leopard
Najveća želja: Postati dobar čovjek i uspjeti u životu....upasti u dobru srednju školu, posjetiti Španjolsku,Grčku, Francusku, Egipat i Italiju...
Za sada je to to, a ako vas još kaj zanima postoje komentari pa me pitajte....


myspace graphic

myspace graphic



myspace layout

myspace layout



myspace generators

myspace generators



myspace layout

myspace layout



free file hosting

free file hosting



myspace icons

myspace icons



Sexy Hilary Duff Images

Sexy Hilary Duff Images



MySpace Graphics codes

MySpace Graphics



Flowers Gifs Images

Flowers Gifs Images



image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



Image hosting codes

Image hosting



MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Blue Glitter Playboy Bunny Symbol Glitters

Blue Glitter Playboy Bunny Symbol Glitters



Images for your blog codes

Images for your blog




Glitter Generators

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


myspace layout images

myspace layout



cool myspace layouts

cool myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace layout

myspace layout



myspace layout codes

myspace layout



myspace graphics

myspace graphics





myspace backgrounds images

myspace backgrounds



myspace comments

myspace comments



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


profile editor

profile editor



myspace layouts

myspace layouts



free myspace layouts

free myspace layouts



myspace layout codes

myspace layout



profile editor

profile editor



amizade, amigos
Recados para myspace

amor
Recados para myspace

amor
Recados para myspace

anjos
Recados para myspace

borboletas
Recados para myspace

coracoes
Recados para myspace


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]


Glitterfy.com - Glitter Graphics


thanks, thank you
Scraps for Orkut myspace layouts


Glitter Text @ Glitterfy.com

































LINKIĆI

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




Svašta po malo...


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics










utorak, 22.01.2008.

ŠTAFETA

Ey ljudovi....neda mi se ništa posebno pisati pa ću vam napisati jednu malu štefeticu....pa evo ga...

Opiši se u par riječi:
-vesela
-smiješna
-brzopleta
-tvrdoglava
-crazy

Koja boja najbolje dočarava tvoj karakter?
-Pa najbolje ga dočarava plava, crvena, bijela i zelena

Jesi li zaljubljena?
-Jesam....jako....kad se zaljubim onda sam nemoguća... :-)

Dali se sviđaš svojoj simpi?
-Paaaa...to ne bih znala reći...možda...tko zna...

Što bi rekla sad simpi da ga vidiš?
-Pozdravila bih ga i počela ga zezati da započnemo neki razgovor...hehe

Dali si kada bila zaljubljena na granici plača?
-Jesam itekako...

Tko ti je najbolja prijateljica?
-Ima ih puno...Ivana, Ana, Martina, Vana....Krcivojka, Đoparka, Štefićka, Mirna, Medvedka....itd...

Tko ti je najbolji prijatelj?
- Antonio Štefić (Žaba) :-)

Dali si dobar prijatelj?
-Pa ja se nadam da jesam makar i po nekad i sama znam da sam bezobrazna prema prijateljima i da moram biti bolja...

Da možeš birat bi li rađe život osobe koja ima novca il dobar posao koji voli...ili osobe koji nema novca, a pored sebe ima voljenu osobu?
-Ja bih redje pored sebe imala osobu koju volim nego bilo kakav novac...

Želiš li se udati jednog dana?
Želim... :-)

Kakav je tvoj tip dečka?
-Ja volim obično dečke smeđe ili crne kose, ali najvažnije su mi njihove oči...to me izludi....visina mi nije bitna...mora biti zabavan i romantičan...hehe

Nabildan ili šlampav?
-Pa ne bih htjela da bude nabildan ali htjela bi da ima lijepo tijelo...

Voliš li čitati?
-Mrzim čitati lektire i u školi ali volim čitati časopise....OK i itd.....

Tvoja omiljena grupa?
-Pa nemam baš neku omiljenu...

Osobnost ili izgled?
-Pa oboje ali mi je puno važnija osobnost....

Uzimaš li droge?
-NE...

Tatoo ili piercyng?
-Radije piercyng na pupku...to mi je fora...

Tvoj najveći strah?
-Bojim se pauka....mrzim ih....

Najveća slabost?
-Neznam...ima toga dosta....

Možeš li podnijeti istinu?
-Mogu...pa draže mi je čuti istinu nego laž...

Što misliš koliko će opstati tvoj blog?
-Nemam pojma....sve dok ga budem održavala...

Vjeruješ li u sebe?
-Da...imam povjerenja u sebe i znam se izboriti za sebe...

Najdraža marka?
Benetton, s.Oliver...itd...ima ih puno...

Tvoja trenutno najveća želja?
-Da budem sa svojom simpom i da postanem još čvršća i bolja...

Osoba koja zna sve tvoje tajne?
-Ivana, Ana i Martina Đ....i Antonio zna neke ali ne sve...hehe

Voliš li tračati?
-Samo one osobe koje me užasno nerviraju...

Dali si popularna?
-Nisam i nije mi to važno...glavno da sam ja onakva kakva volim biti...neću se ja okretat kako drugima paše..

Osoba koju cijeniš najviše na svijetu?
-Najviše cijenim mamu...pa onda sve svoje prijatelje, a najviše Ivanu i Antonia...

Voliš li pričati pod satom?
-Uuuuuuu...pa naravno...skoro se niti ne gasim...hehe

Najbolja glumica?
-Naravno Sophia Anna Bush...

Što te najviše živcira kod dečki?
-Živcira me to kad uvijek vrijeđaju cure za njihov izgled, zato što su puno puta jako bezobrazni i bezosjećajni...a najviše me živcira kad te stalno za nešto zezaju i misle da su smiješni, a zapravo nisu...

Što te najviše živcira kod cura?
-Živcira me to što smo mi cure jako naivne i preosjećajne....i živcira me kad neke cure hoćeju sve znat...

Kaj te najviše veseli?
-Vesele me dobre šale, veseli me shoppyng...veseli me odjeća i životinje...vesele me prijatelji i sve što je zabavno....

Kaj najviše mrziš?
-Mrzim svađe i vrijeđanje....prevare i laži..

Evo ljudi to bi bilo to...više mi se neda pisati....to vam je valjda dosta....
Pozdrave šaljem: Ivani, Ani, Antoniu, Martini Đ.....i svim svojim prijateljima....big kiss....

19:47 komentari (23) print # on/off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.