studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (12)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Eyyyy ljudi.....ovo je moj novi blog u kojem ću vam pisati o sebi, svojim prijateljima i našim ludorijama kojih ima jako puno.....
Moj msn vam je: little-brooke@hotmail.com
LANA JURČEVIĆ pjevapjeva

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


TREE HILL

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Ime: Jelena
Prezime: nije važno
Datum rođenja: 1.4.1993.god
Horoskopski znak: Ovan
Hobi: Rolanje
Razred: 8.D.
Best frendovi: Ivana, Ana, Martina, Vana, Suzana, Antonio Š., Eugen, Martina K., Martina Š., Anna Marija M., Tinko...
Naj glumci: Chad Michael Murray i Orlando Bloom
Naj glumice: Sophia Bush, Keira Knightley i Cathrine Zeta Jones...
Naj pjevač: Enriqe Iglesias
Naj pjevačica: Hilary Duff, LaFee, Lana Jurčević
Naj filmovi: Krug 1 i 2, Pirati s Kariba 1,2,3, Titanic, Pravi komad, Ludi provod u Europi, Najluđi provod u Europi, Jesen u New Yorku, Što žene vole, Gas do daske, Mladenkin otac...
Naj serije: One Tree Hill i Mala Gospođica
Naj crtić: Jeanne die Kamikaze diebin i Kralj lavova
Naj životinje: Tigar, pas, mačka, kornjače, zec, konj, leopard
Najveća želja: Postati dobar čovjek i uspjeti u životu....upasti u dobru srednju školu, posjetiti Španjolsku,Grčku, Francusku, Egipat i Italiju...
Za sada je to to, a ako vas još kaj zanima postoje komentari pa me pitajte....


myspace graphic

myspace graphic



myspace layout

myspace layout



myspace generators

myspace generators



myspace layout

myspace layout



free file hosting

free file hosting



myspace icons

myspace icons



Sexy Hilary Duff Images

Sexy Hilary Duff Images



MySpace Graphics codes

MySpace Graphics



Flowers Gifs Images

Flowers Gifs Images



image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



Image hosting codes

Image hosting



MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Blue Glitter Playboy Bunny Symbol Glitters

Blue Glitter Playboy Bunny Symbol Glitters



Images for your blog codes

Images for your blog




Glitter Generators

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


myspace layout images

myspace layout



cool myspace layouts

cool myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace layout

myspace layout



myspace layout codes

myspace layout



myspace graphics

myspace graphics





myspace backgrounds images

myspace backgrounds



myspace comments

myspace comments



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


profile editor

profile editor



myspace layouts

myspace layouts



free myspace layouts

free myspace layouts



myspace layout codes

myspace layout



profile editor

profile editor



amizade, amigos
Recados para myspace

amor
Recados para myspace

amor
Recados para myspace

anjos
Recados para myspace

borboletas
Recados para myspace

coracoes
Recados para myspace


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]


Glitterfy.com - Glitter Graphics


thanks, thank you
Scraps for Orkut myspace layouts


Glitter Text @ Glitterfy.com

































LINKIĆI

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




Svašta po malo...


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics










nedjelja, 04.11.2007.

Vikend

Zdravo ljudi....prvo hvala svima na komentarima...thumbupthumbup
Pa evo što se sve dešavalo ovaj vikend:

ČETVRTAK: Bili su SVI SVETI...ujutro sestra i ja spavamo kad odjednom čujemo kak nam tata ulazi u sobu i veli on po tiho: pogle gamad jednu gamadsku kak spavaju i odjedanput vikne: DIŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽ SEEEEEEEEE!!!!!
Ja i sestra zamalo umrle od smijeha ali smo se nastavile pravit ko da spavamo, i dođe tata: pogle nitko me ne doživljava!!!
Petnaest minuta kasnije smo se dignule i išli smo svi zajedno na groblje u Zdenčinu...Tamo sam se jako nasmijala mami i tati jer su bili dobre volje pa su pričali gluposti...he he...smijehsmijeh
Kasnije smo išli u Jasku na naše groblje...Kada smo se vratili išla sam opet na groblje s Ivanom i Tinkom...prvo se ovi dvoje dereju po cijelom groblju i onda kad smo krenuli na grob od moga dede oni su se kakti krenuli tuć i nekak su se spleli i Tinko je tako pao u blato i pijesak...počeli smo se smijati ko konji....neki dečko nas je gledao, a ja njemu: KAJ BULJIŠ??
Onda kada smo krenuli s groblja sreli smo moje i onda sam išla još jednom s njima na groblje....I kad smo se vratili vidjeli smo njih dvoje kak sjede na ulici na betonu i čitaju najnoviji zadnji nastavak Harryja Pottera...ajme pametnih li ljudi...ludlud Onda smo se malo prošetali i otpratili Ivanu doma, a Tinko je išao k meni pa smo gledali TV.

PETAK: Cijeli dan smo se nešto smijali, čitali viceve na internetu, išli u Lidl i naravno glupirali se...

SUBOTA: Prvo su me ovi dvoje dugo čekali da ujutro izađem van i dobili su popizditis...Onda smo s Ivanom išli u Lidl i tamo radili skandale....smijehthumbuplud Onda smo Tinko i ja išli do knjižnice ali nije radila...madmad Kasnije smo išli do Ivane na komp pa smo malo chatali i onda smo išli van s Martinom...Ona se nekaj naljutila i otišla je dok smo se mi šetali....Tamo pokraj caffe bara STELA smo naišli na Velju i Tinko i on su se konačno upoznali....pričali smo s njim negdje pola sata ako ne i više...bar smo se dobro nasmijali....I tak mi pričamo i dođe Velji neki frend...ja njemu kažem ajde Velja idemo mi, a on meni: ma kam češ, nejdeš ti nikam, stoj tu!! Ajde još smo ostali o onda je on poslal Tinka po njegovu jaknu u STELU i otišli su kod škole još su nas i nagovarali da idemo s njima ali nismo htjeli...E da prije toga mi je Ivana instalirala JAVU da konačno mogu na chat....
Onda smo se opet šetali i kad su se svi razišli ostali smo Tinko, Ivana i ja...Ovi dva su se opet tukli i Ivana je htjela pljunut Tinku žvaku u glavu, a on je u tom trenutku otvorio usta i žvaka mu je uletila u usta...onda je nastao smijeh a Tinko je tamo 5 minuta pljuvao...smijehsmijeh
Onda smo Tinko i ja otišli k meni na chat i ljepo smo se dopisivali...našla sam nekog jako fora tipa...baš nam je bilo zabavno...došao je tamo i neki tip i onda smo se tako vrijeđali...Tinko je pisao sve uvrede....to ste trebali vidjet....moja sestra i ja smo se gušile od smijeha, a bome i Tinko...smijehsmijehthumbupthumbup

NEDJELJA: Danas nisam išla na misu jer mi se nije dalo...gledala sam u jutro ples sa zvijezdama, morala sam pospremati i glasala sam za LANU JURČEVIĆ...predobro je plesala...našla sam i njen blog pa sam joj malo komentirala...
Danas nam nije baš bilo zabavno jer nismo imali kaj radit....naravno smijeha je bilo jer sad smo počeli nekak puno pričat viceve...Uspijeli smo se čak malo i posvađat ali brzo smo to riješili i počeli se smijati...Tinko je u pola sedam otišao doma u Zaprešić, a ja sam pošla pisat zadaću...trebala bih učit biologiju jer sutra pišemo al mi se ne da nego ću se dić u jutro u 4 i učit....
Sad vas ljudi sve pozdravljam i naravno puno mi komajte...wavewave


Photo Frame Maker



Grunge Hearts Maker - bigoo.ws


20:15 komentari (220) print # on/off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.