evo malo slikica mojih fanova...

ovo su vam moji naj glumci:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


a ovo pjevačice:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


a ovo je Garfield:

Image Hosted by ImageShack.us


točnije:- Sandra Bulllock
- Orlando Bloom
- Amy Lee(Evanescence)
- Dolores O'riordan (Cranberries)

kontaktirajte me...

PEOPLES MY MSN IS:
iva.282@hotmail.com
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
to je ujedno i moj e-mail...

malo slikica za lori...

evo lorica da mi ne budeš tužna...cry

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN ;)

About me...

Ime: Iva
Dob: 11 god (28.02.1997)
Nadimci: Ivek,Orlić,Šajin,Ivy...
(vi me zovite Iva)
Treniram: nikaj za sad
Naj frendovi: Vanja,Simone,Marija,
Lorena
Ljubavno stanje: slobodna, ali
jako zaljubljena
cerekcerekcerekcerekcerek
Državljanstvo: Hrvatsko hrvatska
Voli:- slušat muziku
- pjevat pjeva
- subotu
- komedije rofl
- buljit u TV eek
Mrzi:-ustajat rano
- pijandure party
- dilere smokin ...
- i ostale frikove burninmad
- ubojstva bang
- krađu i sl. zločine
- lažljivce laze
- i te stvari...

Malo ću ja reklamirat...

azlyrics.com- moje najbolje mjesto za traženje tekstova pjesma
posjetite ove blogove:
-crazyemy.blog.hr
-malenisvijet.blog.hr
-dynathyly.blog.hr
-naty912.blog.hr
-lilbutevil.blog.hr:
cura ima super dizajne, jedan od njih je i ovaj kojeg ja imam

četvrtak, 17.04.2008.

LJuDi kaJ dA nAPišeM??

nemam blage veze kaj da va pišem... nikaj se novog ne dešava... ima zapravo toga ali nije za javnost=)sretan... ajd sjetila sam se... malo ću kopirati od nekih drugih blogova(crazyemy ne ljuti se =) )... tak malo ći vam pisat viceve... =)=)=)=) nadam se da ću vas oraspoložit ako imate nekakvih briga...sretan samo vi umirajte od smijeharoflroflroflrofl...

bio jednom jedan čovjek kod gatare...gatara mu govori-bit ćeš odgovoran za smrt milijune i milijune ljudi...čovjek sav užasnut razmišlja o tome i sjeti seludlud... ako učini neko dobro djelo možda će mu se skinuti kletva...
tako on jednog dana šeta plažom...vidi-mali se utapa... misli on ako ga spasi zbrisat će mu se kletva... ide ga on spasit i vrati uplakanoj ženi... žena govori malom- Adolfe, zahvali stričeku! (adolf hitler ili kak se već piše)...


bila jednom jedna žena koja je bila jako pobožna... svaki dan je vikala na vrata:hvalite gospodina!!! i svaki put kad bi susjed koji je bio ateist to čuo vikao bi joj natrag: nema gospodina!!! i tako svaki dan... jednom je žena vikala: gospodine ti si dobar, ja nemam novca, trebaju mi namirnice, molim te pomozi mi!!! sljedećeg jutra ispred vratiju vidi ona- puna vreća namirnica. viče ona: hvalite gospodina pomogao mi je kada mi je najviše trebalo!!! ateist joj govori: šuti ženo, ja sam ti kupio namirnice da ne vičeš tu svaki dan! viče ponovno žena: hvalite gospodina! ne samo da mi je nabavio namirnice, nego je i natjerao đavla da ih plati!!!



| CoMeNtIrAj (22) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.