evo malo slikica mojih fanova...

ovo su vam moji naj glumci:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


a ovo pjevačice:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


a ovo je Garfield:

Image Hosted by ImageShack.us


točnije:- Sandra Bulllock
- Orlando Bloom
- Amy Lee(Evanescence)
- Dolores O'riordan (Cranberries)

kontaktirajte me...

PEOPLES MY MSN IS:
iva.282@hotmail.com
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
to je ujedno i moj e-mail...

malo slikica za lori...

evo lorica da mi ne budeš tužna...cry

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN ;)

About me...

Ime: Iva
Dob: 11 god (28.02.1997)
Nadimci: Ivek,Orlić,Šajin,Ivy...
(vi me zovite Iva)
Treniram: nikaj za sad
Naj frendovi: Vanja,Simone,Marija,
Lorena
Ljubavno stanje: slobodna, ali
jako zaljubljena
cerekcerekcerekcerekcerek
Državljanstvo: Hrvatsko hrvatska
Voli:- slušat muziku
- pjevat pjeva
- subotu
- komedije rofl
- buljit u TV eek
Mrzi:-ustajat rano
- pijandure party
- dilere smokin ...
- i ostale frikove burninmad
- ubojstva bang
- krađu i sl. zločine
- lažljivce laze
- i te stvari...

Malo ću ja reklamirat...

azlyrics.com- moje najbolje mjesto za traženje tekstova pjesma
posjetite ove blogove:
-crazyemy.blog.hr
-malenisvijet.blog.hr
-dynathyly.blog.hr
-naty912.blog.hr
-lilbutevil.blog.hr:
cura ima super dizajne, jedan od njih je i ovaj kojeg ja imam

subota, 12.04.2008.

mala ljubavna poruka...

Mali OBOŽAVAM TEcerekcerek... vjerujem da nikad nećeš vidjeti ovaj post... ali ako ga upravo čitaš... povjeruj u ovo... VOLIM TE!!! znam da ti mene ne jer sam te pitala... preko Manuela... možda si samo lagao nastojeći prekriti istinu... za tebe bih UMRLA!!! znam da se vjerojatno smiješ zbog onog što ti je Manuel rekao... i to je istina! ne sviđam ti se,znam ali moram ovo reći i ispucati iz sebe...



| CoMeNtIrAj (26) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.