petak, 25.08.2006.

Luka

...Sama bez ikog sjedila sam na staroj luci na šetalištu uz more...
blijeda poput zapiljila sam se u more
...netko me je primio za rama
...polako sam se okrenula,a iza mene je
stajao isti onaj mladić u crnom
...ruke su mu bile tako hladne
lice tako blijedo!
...ostala sam bez rijeći
...samo se pojavio
...došao je poput vjetra
...nosio je jaknu preko ramena
...ogrnuo me je mjome i sjeo pokraj mene
...isprićao mi je što se dogodiloone noći pokraj jezera
i zašto je otišao
...obgrlio me je i rekao da višr nije ništa važno osim naše ljubavi!
...primio me je za ruku i odveo ravno u maglu

- 22:35 - Tvoje riječi ( 1 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.