subota, 11.02.2006.

moj novi blogec... =)

evo, napokon sam se vratila! nadam se da sam vam falila!

bar malo! =)

jel vam se sviđa dizajn? htjela sam da bude sličan prošlom jer mi je onaj bio stvarno savršen, ali da ne bude baš isto, promjenila sam boje, slike, slova i tak... =) apsolutno sve što bi moglo dovest do mene ću ili preimenovati ili jednostavno prešutiti... =) kako ne bi opet 100 ljudi doznalo ko sam, i čitalo me svakodnevno... jako iritantan osjećaj.
joj, nemogu vam niti reći koliko ste mi falili i vi i vaši blogovi proteklih par dana.. =)
ovaj blog prelazi u ovisnost! =) al fakat!

ova je slika za sve debile zbog kojih sam i morala zatvoriti prošli blog... --->

osjećajte se poljubljeno od vaše KraLjice NoChi =)... (...imate objašnjenje desno =))


P.S. kad dođete, ostavite nekakav trag da znam da ste bili... a za one koji me imaju u linkichima... ako želite da tamo ostanem, slobodno ga preimenujte u KraLjica NoChi i usmjerite na ovaj blog! =) law ya all... kissssssss

13:24 | ...bla,bla,bla... - 93 | #

<< Arhiva >>