< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Pišem o stvarima koje (mi) se događaju u životu. O frendovima i frendicama,ljubavi,problemima, i o tak tim forama,ali i puno više!!! :) MySpace Layouts

MySpace Layouts





MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace

Myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



layout for myspace

layout for myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts




Cursors





Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



myspace layout

myspace layout



Blog images

Blog images



Jedan od meni dražih filmova.......VRISAK! AAAAAAAAAAA!

Friendster

Friendster



image hosting file

image hosting file



Friendster

Friendster



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Evo par blogova koji su meni stvarno zakon:

adriana-vatrena_25
pipi
mala_bedasta
j@
katypisac
katy15
Adry
freak girl
¤§w€etY005¤
heartwillgoon

Myspace

Myspace





layout for myspace

layout for myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Mačka super svira! Nema šta!
myspace layout

myspace layout



blog layouts

blog layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



blog layouts

blog layouts



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



myspace layout

myspace layout

Malo više o meni

Ime:Tena
Godine: 13
Mjesto stanovanja:Čepin
Best frendice: Pipi,D.D.,
Adri,Banana,Pašteta,
Mare,Nuttela,Petra,Viki,
Tina,Iva,Sara...
Best
Naj pjevač/ica:Shakira,
Britney,Beyonce.../ 50
CENT, Robbie...
Naj grupe: Green Day,
B.E.P, P.C.Dolls,
Sugababes...
Naj glumac/ica:
A.Kutcher,W.Smith,
B.Affleck,H.Christensen
/J.Alba, Olsenke,C.Z.
Jones....
VOLIM:my family,
društvo,čokoladu,
komp,mob,svoju sobu,
časopise, ovaj blob,
jednog dečka ( slobod-
na sam, moje frendice
kažu da sam zaljubljena
u njega, jer kao stalno
pričam o njemu. Ali, on
je meni samo sladak.)
Kaka (presladak je!)...
NE VOLIM:
kukce, lažljivce, razma-
žene, ...
To bi bilo sve!
O da zaboravih reći da
obožavam čitati. Naj knjige
su mi: Harry Potter (svi
nastavci), Princezini Dnevnici,
te sve od R.L.Stinea.To je
valjda sve...


MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



layout for myspace

layout for myspace





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws



MySpace Layouts

MySpace Layouts



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Friendster

Friendster



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Images for your blog

Images for your blog



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



MySpace

MySpace



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Image hosting

Image hosting

četvrtak, 07.09.2006.

Pozdraff!!!!!!!

wavesmijehOla, ljudi meni je danas baš fora dan. Ovako. Danas smo prva dva sata imali matematiku. I bila je lagana. Radili smo po grupama. I to super lagane zadatke. U grupi gdje sam bila ja bili su još D.D. i Jova (frend iz razreda).E,da! D.D. mi je napokon spržila novi CD od RHCP. Sada ga stalno slušam.Posebno Dani California. Drugi sat matke ponavljali smo četverokute. I tad sam malo pričala s Dejanom, novim učenikom. Posuđivala sam mu bilježnicu da prepiše jedan rezultat. Poslije matke imali smo glazbeni. I tada je na glazbenom Pipi izvela pokret dan. Sreća da je nastavnik nije vidio. Kada sam joj rekla da idući sat imamo dva sata biologije licem je dva puta pljasnula u ruke, a onda je tamo nešto počela mahati. To sada ne zvuči smiješno, ali trebali ste to vidjeti. U biti u našoj glupi pod glazbenim je bilo najzanimljivije. Kad smo slušale nastavnika, ništa ga nismo čule. Čovjek odjednom pre tiho priča namcor. Poslije smo imali dva sata biologije. Pričali smo o nastanku Zemlje. Dejan je stalno vikao Big Beng!!!!!!!!!!!! U početku je bio smiješan, a onda je postao dosadan. Onda smo trebali gledati neku kazetu o Zemlji. I Dejan je to krenuo naredit. Kad oni nije skužio došla su još dva malo "jača" po znanju učenika. I to je bio show! Poslije tog smo imali tjelesni. Radili smo trbušnjake. Napravila sam 66 trbušnjaka. Poslije je nastavnik mjerio visinu. Začuđujuće je da na ostalim mjerilima ja rastim. A, kod njega se svake godine smanjujem. Zanimljivo!yes Onda smo radili izdržaj u zgibu. Opće je poznato da ja na tom nemam u opće zraka. I čovjek još kaže da se to treba raditi. Daj ubi sebang. Ali, sam napravila to. Poslije smo išli igrati graničara. Dosadno.....zijev I onda je škola napokon završila. Poslijepodne oko pola pet išla sam s Pipi van. Bili smo kod tradicionalnog drveta. Onda je došao Stipan, zatim Ana (frendica iz ulice i iz razreda). I tak smo malo pričale. Onda je Ana ošla i bili smo opet nas troje. Onda se Ana vratila s jednom curom. To dijete (ide sa Stipanom u rezred. Jadan......) me prije jako živciralo. To radi i danas. Prvo se malo preseravala. Onda mi je uzela mobitel i rekla da je sranje.burninmadpuknucumadheadbangblablaburninmadburninmad. Moj mobitel je najbolji naspram njenog. Rekla bih šta sam joj tad htjela reći ali neću. I onda sam ja ošla u kuću, jer sam bila gladna, "malo" živćanapuknucumadheadbangburninmadblabla i bilo mi je dosadno. I onda sam se malo dosađivala. I tak. Tko ovo uspije pročitati svaka mu čast! Pa, ljudi! Čitamo se........Big kissssssskiss..............Pozzzzzzzzzz................



| komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.