kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Pišem o stvarima koje (mi) se događaju u životu. O frendovima i frendicama,ljubavi,problemima, i o tak tim forama,ali i puno više!!! :) MySpace Layouts

MySpace Layouts





MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace

Myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



layout for myspace

layout for myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts




Cursors





Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



myspace layout

myspace layout



Blog images

Blog images



Jedan od meni dražih filmova.......VRISAK! AAAAAAAAAAA!

Friendster

Friendster



image hosting file

image hosting file



Friendster

Friendster



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Evo par blogova koji su meni stvarno zakon:

adriana-vatrena_25
pipi
mala_bedasta
j@
katypisac
katy15
Adry
freak girl
¤§w€etY005¤
heartwillgoon

Myspace

Myspace





layout for myspace

layout for myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Mačka super svira! Nema šta!
myspace layout

myspace layout



blog layouts

blog layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



blog layouts

blog layouts



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



myspace layout

myspace layout

Malo više o meni

Ime:Tena
Godine: 13
Mjesto stanovanja:Čepin
Best frendice: Pipi,D.D.,
Adri,Banana,Pašteta,
Mare,Nuttela,Petra,Viki,
Tina,Iva,Sara...
Best
Naj pjevač/ica:Shakira,
Britney,Beyonce.../ 50
CENT, Robbie...
Naj grupe: Green Day,
B.E.P, P.C.Dolls,
Sugababes...
Naj glumac/ica:
A.Kutcher,W.Smith,
B.Affleck,H.Christensen
/J.Alba, Olsenke,C.Z.
Jones....
VOLIM:my family,
društvo,čokoladu,
komp,mob,svoju sobu,
časopise, ovaj blob,
jednog dečka ( slobod-
na sam, moje frendice
kažu da sam zaljubljena
u njega, jer kao stalno
pričam o njemu. Ali, on
je meni samo sladak.)
Kaka (presladak je!)...
NE VOLIM:
kukce, lažljivce, razma-
žene, ...
To bi bilo sve!
O da zaboravih reći da
obožavam čitati. Naj knjige
su mi: Harry Potter (svi
nastavci), Princezini Dnevnici,
te sve od R.L.Stinea.To je
valjda sve...


MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



layout for myspace

layout for myspace





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws



MySpace Layouts

MySpace Layouts



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Friendster

Friendster



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Images for your blog

Images for your blog



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



MySpace

MySpace



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Image hosting

Image hosting

subota, 26.08.2006.

DOSADNO MI JE.........

Hello! Kao što ste već vjerojatno zaključili, meni je danas malo dosadno. Ujutro me probudilo lupanje ili bušenje. U biti buka. Odem u dnevni, prvo što napravim je da upalim telku. A, ono na telki "Jagodica Bobica" ili kak se već zove. Ni na drugim programima nije bilo ništa zabavno. No, ok! Opet sam bila s Pipi vani na onom drvetu. Kratko smo bile vani. Onda sam se vratila u kuću. I došao mi je striko. Adrianin tata. Dok su odrasli pričali, ja sam se zatvorila u svoju sobu i slušala Shakiru. Onda sam poslijepodne ponovo išla kod Pipi. Gledale smo "Tko je smjestio Crvenkapici". Pipi je ludila kad je vjeverica u tom crtiću pričala. Vjeverica ima malo jači glas, ali mi je fora. Onda smo išle van,opet. I dosađivale smo se. Onda je pala kiša i otišle smo kućama. Tek što sam ušla unutra, Pipi me je ponovo pozvala kod nje. I ošla sam jer mi je bilo dosadno. Tamo smo gledali "Zvijezde extra" ili tak nešto. Kad je to završilo gledale smo "Kadetkinju Kelly". Čovjek bi pomislio da samo gledamo telku i filmove. No, kad bolje razmislim...To uglavnom i radimo. No, nema veze! Kad je taj film završio malo smo pričale. I tad sam otišla kući. I evo me ravno na blogu. A, šta da vam kažem. To bi bilo sve za danas. Pozzzz.... :)))))
blog layouts

blog layouts



P.S.
Evo par (10) pravila tvog divnog oca za tvog jadnog dečka. Fora su i smiješna. Dobra zabava!!!!!!!!!!smijeh.

Pravilo br.1-Ako mi dolaziš doma,najbolje ti je da si dostavljač jer nikoga i ništa nećeš "pokupiti".
Pravilo br.2-Ne dodiruješ moju kći u mojoj nazočnosti!Možeš na nju baciti pogled ali ne niže ispod njezina vrata.Ako ne možeš držati oči i ruke dalje od moje kćeri-bit će ti uklonjeni!
Pravilo br.3-To što ti i tvoji prijatelji mislite da je fora da su vam hlače toliko nisko na bokovima da vam hlače padaju s guzice je krivo.Vi ste idioti!No,ja kao slobodoumni otac dopustit ću da dođeš pokazujući gaće ispod 10 puta prevelikih hlača i da izgledaš kao apsolutni idiot ali ću ti svojim električnim čekićem zakucati hlače tako da ih sigurno nećeš moći skinuti niti otvoriti na za to neprikladnim mjestima.
Pravilo br.4-Budi mudar i oprezan kao Konfučije jer ako dođe do seksa,tebe više neće biti,a za što ću se osobno pobrinuti.
Pravilo br.5-Ne pokušavaj razgovarati sa mnom o sportu,ekonomiji,politici ili bilo čemu drugom,a kako bi mi umilio.Jedina tema koju želim čuti jest kad će se moja kći vratiti kući. Naglasak u toj temi treba biti na riječi "rano".I, dodao bih,"jako".
Pravilo br.6-Ako si na glasu kao popularan dečko,moram te upozoriti da si,od trenutka od koje nekim čudnim slučajem počneš redovito izlaziti s mojom kćeri,obvezan si s njom izlaziti dok god to ona želi!Ako je rasplačeš,ti ćeš plakati.Dugo.
Pravilo br.7-Dok čekaš na moju kćer koja se šminka (što traje kao farbanje Zagrepčanke),operi mi auto!
Pravilo br.8-Lista zabranjenih mjesta za izlazak s mojom kćeri:
a)mjesta sa krevetima,sofama i bilo čime s mekšim od drveta,
b)tamna i(ili) zamračena mjesta,
c)mjesta gdje se pleše,drži za ruke ili općenito gdje su mladi sretni,
d)pretopla mjesta koja nagone cure da nose pretanke topiće i prekratke hlačice,
e)fina kina u kojima se prikazuju romantični filmovi.OK mjesta su kina koja prikazuju svemirske horore s pilama,drugoligaške nogometne utakmice i starački domovi.
Pravilo br.9-Možda sam popio pivu,možda me više pamćenje ne služi,možda sam tek srednjovječni debeljko koji izgleda smješno,ali-znat ću kad lažeš!Zato govori istinu i ništa drugo osim istine!
Pravilo br.10-BOJ ME SE! JAKO ME SE PLAŠI!ŽIVI U STRAHU OD MENE!CIJELO VRIJEME!

To bi bilo to od pravila! On će nadrapati jer je takav kakav je! On je dolijao a još kao ne zna zašto...Jadan.Nema šanse za preživljavanje!

blog layouts

blog layouts





| komentari (4) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.