siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2007 (1)
Siječanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

evo nesto o meni

o meni ...
ime : katarina - nina
prezime : ionako cu promjenit kad se udam za nekog slatkog decka kiss
najpjevacica : shakira , avrill , atomic kitten .. i najdraza rihanna yes
volim : svoju kelly family , par frendica i jednog decka cerek
skola : super mi je jel se samo zezam a ucit nemoram jer mene starci ne tjeraju ^^..

moj msn : ninaeuphoria@hotmail.com


pozz mah


DeViLN!N@
Free Image Hosting at www.ImageShack.usovo sam ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.usovo je moja seka
Image Hosted by ImageShack.usovo je nixa moja frendica

L!nkov! - komentirajte mi ove dole ..

nixa carica
sandro - sekin decko
Marina
moja seka
Ivana ^^
avrill
Deni
Leon
V!xa

evo vam album slikica moje seke manekenke ^^



| View Show | Create Your Own




petak, 19.01.2007.

dan in da school ..

evo ovak...dan mi je bio prejeben definitivno ^^..
prvo sam dosla s kokicama u skolu ... sve mi padalo po podu rofl ..
da ste pratili kokice dosli bi do mene smijeh...
i tako ...prvi sat matematike ... kuja je uvjek na pocetku srala nes al nema veze .. to sam prezivila .. onda drugi sat tjelesni ^^ napokon nes cool cool
nisam trenirala tjelesni pa smo ja morena i neke cure pricale o maturalcu .. kak bi moj razred i D razred iso zajedno ali nam se raske ne podnose..zujo
odma nakon tjelesnog srz... za ubit... koza nam srala nes al nema veze .. bang... dva sata kemije nakon tog .. to mi se neda komentirat ^^... i napokon vjeronauk .. dekacice i cekacice yes ... doris je imala kokice a profa nam nije dala da jedemo ... a gledali smo neki dokumentarac ... pa smo mi svejedno kokice jele .. sve po podu .. sam smo si slale.. ko s e-mailovima ...
dosla sam iz skole i to bi bilo to ...
i da .. posvadala sam se s nuxxom - likom s neta.. al pomirit cemo se mi rolleyes ... evo kiss mojoj ljubavi _ _ _ _ _ -u :P i to bi bilo sve hehe ..
vidimo se do sljedeceg posta .. i nemojte me ne komentirat thumbup

- 22:47 - Komentari (14) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.