kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


~Playboy girls~ by: ~Navijacica

Opis bloga

Sve o mom zivotu i poznatima i slavnima!!!

At this moment there are 6,470,818,671 people in the world. Some are running scared. Some are coming home. Some tell lies to make it through the day. Others are just now facing the truth. Some are evil men at war with good, and some are good struggling with evil. Six billion people in the world. Six billion souls. And sometimes all you need is one.



Dobre cure vode dnevnike. Loše cure nikada nemaju vremena. Ja… Ja samo želim živjeti život kojeg ću se sjećati. Čak i ako to ne zapišem.

Vi mene mrzite jer sam drugacija od vas..a ja vas ne mrzim jer ste identicni svi..

Hvala ti za sreću, radost i smijeh, hvala ti za svaki skriveni grijeh, hvala ti za riječ što i suze briše takav se dečko ne nalazi više !



Ova poruka poslana iz svemira prije 100000 milijuna godina u nadi da će pronaći najslađe stvorenje na zemlji, ovog trenutka misija je završena

Na pijesku upisah ime tvoje, ali ga obrisa vjetar ludi. Na stablu ga urezah, ali ga posjekoše zli ljudi. Tada ga urezah u srce svoje, gdje će zauvijek ostati moje.



Tisuću riječi puno je, jedna riječ malo je, ali dvije govore sve: VOLIM TE!!!

Šaptao si mi:"I love you." a volio si nju...Sad mi kazeš:"I'm sorry!" idi k vragu pa je voli! ..hehe...

Ljubav je samo riječ i ništa više, Ljubav se uvijek isto čita i piše...Ruka u ruci je već nesto drugo, I šapat tužnih riječi
i kapi kiše...Ljubav je samo riječ, i ništa više...!!!



Rekao si mi da sam dijete, te riječi su znale da bole. Ali nikad nećeš znati, kako djeca znaju da vole.

...hvala onima koji su mi se smijali...bez njih ne bih plakala..hvala onima koji me nisu mogli voljeti..bez njih ne bih upoznala pravu ljubav...hvala onima koji su povrijedili moje osjećaje..bez njih ne bih znala da ih imam..hvala onima koji su me ostavili..bez njih ne bih otkrila pravu sebe..ali onima koji su mislili da neću uspjeti, njima zahvaljujem najviše jer bez njih ne bih ni pokušavala..



1. Ne možeš dotaknuti sve svoje zube svojim jezikom
2. Svi idioti nakon čitanja prve istine to i pokušaju.
3. Prva istina je laž.
4. Sad se smiješ jer si shvatio da si idiot.
5. Uskoro ćeš poslati ovo sljedećem idiotu .
6. Još uvijek se smiješ jer znaš da ćeš od nekoga napraviti idiota.



pravila za zivriranje staraca:
1. Glumi njihovog psa.
2. Pricaj sa svojom olovkom.
3. Kada su gosti kod vas reci: Ne mama, nisi debela u toj haljini.
4. Kada vidis nesto na televiziji smij se ko ludak.
5. Kada ste doma ili negdje vani pravi se da se stalno podpikavas.
6. Citaj stare slikovnice na glas.
7. Pjevaj operu po stanu.
8. Kada god kazu tvoje ime zalaji.
9. Svadaj se sama sa sobom.
10. Sjedi i bulji u jednu tocku punih 5 min.
11. Pratite ih svuda po kući/stanu
12.Sve riječi izgovarajte unatraške...
13. Zatrčavajte se u zidove
14.Zahrčite dok se smijete, te se nakon toga počnite još jače smijati...
15.Iščupajte nekom vlas kose s glave i viknite. "DNK!"
16. Pravite se da imate "nevidljive prijatelje" s kojima stalno razgovarate
17. Stavite si kvačice za veš na nos
18.Vičite "utapam se!" dok se tuširate ili kupate
19. Ako vam kažu neku riječ iz poznate pjesme koju znate, odmah počnite glasno pjevati tu pjesmu...
20.Kucajte im na vrata sobe cijelu noć

Cursors

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

† ponedjeljak , 18.08.2008. †

Bokich!!!

Jos jednom da vas podsjetim..smijeh.... Ostavljajte mi puuuno komentara.... Ako vam se nesto svida slobodno napisite,a ako vam se nesto ne svida... Da niste to spominjali!!! Salim se...nut... I jos nesto... Ako zelite da pisem o necemu samo to napisite u komentarima!!! Ispunit cu vase želje..yes.... volim vas puuuno!!! Sad moram ici van u svoj naj, naj kvart GNC..smokin...... Veeeeliki kissss.... bokich!!! cerek

15:03† play with me†3† because i wanna...grrr

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.