lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

O mEnI

IME-Ana
PREZIME-*******
RAZRED-6c
HOBI-Ples,pjevanje,plivanje
VOLIM-Prave frendove
NE VOLIM-Školu


PAR VICEVA
Da se nasmijete.....HEHE


ŠLEPERIdu Mujo i Haso na put.
Mujo muca,a Haso ne vidi.
Dodu na prvo raskrižje.Pita Haso Muju-mujo mogu li?-
ššššššš................................
ibaj
Dodu na drugo raskrizje-mogu li?-
šššššššibaj.Dodu na treče-mogu li?-
ššššššššššššš...............................
(Haso stisne gas)ššššš....................
....................................
leper.(BUM)

PIVO ILI MUJO Koja je razlika između Muje i boce piva???
Ni jedan,a ni drugi nemaju nista iznad vrata

PLIMA
Kada nastaje plima?
Kada svi kinezu uđu u more


NAJ BLOGOVI-

IVA
Nika
Tina
Marinela
Rebeka

srijeda, 13.06.2007.

Ja again!!!!!Huh!

Bok ljudi!Sta mi radite?Jeli vam dosadno???
Meni da vam priznam i je, nikog nema na mom blogu.
Ali ipak hvala na komentarima.Ne jadam se ja za to
vec bi se ja zeljela dopisivat na chatu.
Molim vas da mi ne ostavljate ruzne komačeke(ionako ih nije bilo)
ali za ubuduče.Molim vas također da sa ne ljutite
ako ne uspijem svima ostavit komentare,
ne smijem po cijele dane bit na blogu da ne propadnemHEHEHE.,
ali meni ipak i nije dosadno kada nisam na blogu jer se igram sa Rikijem(o njemu ste mogli procitat
u proslom postu.No da vam ga opet opišem,ali detaljnije.
RIKI
Mali mačič star 1 dana,sivo bijele je boje
sa veeeelikim plavim ocuma.Zaigran je voli se igrati,ali
obožava on i spavat.Taj gdje dođe če zaspati,kako je jučer zaspao na radnom stolu
lijepo se mali gospodil ispružio
kao da je sve njegovo.
No dobro eto opisala sam vam ga i još ču samo reci da je jako,jako sladak.
Ali dosta o Rikyu.Pozzzz!Vidimo se i nadam se da cete procitati ovaj post.Pozzz
,a zakraj nastupaju
SPOTEVI













| CoMmEnTaRiChI (0) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.