lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

O mEnI

IME-Ana
PREZIME-*******
RAZRED-6c
HOBI-Ples,pjevanje,plivanje
VOLIM-Prave frendove
NE VOLIM-Školu


PAR VICEVA
Da se nasmijete.....HEHE


ŠLEPERIdu Mujo i Haso na put.
Mujo muca,a Haso ne vidi.
Dodu na prvo raskrižje.Pita Haso Muju-mujo mogu li?-
ššššššš................................
ibaj
Dodu na drugo raskrizje-mogu li?-
šššššššibaj.Dodu na treče-mogu li?-
ššššššššššššš...............................
(Haso stisne gas)ššššš....................
....................................
leper.(BUM)

PIVO ILI MUJO Koja je razlika između Muje i boce piva???
Ni jedan,a ni drugi nemaju nista iznad vrata

PLIMA
Kada nastaje plima?
Kada svi kinezu uđu u more


NAJ BLOGOVI-

IVA
Nika
Tina
Marinela
Rebeka

utorak, 12.06.2007.

Moj rodendanski dar........(glup naslov,ali svejedno post procitajte)....

Book ljudi!Ja sam vam danas ful happy.I to zbog rodendanskog dara.
(Koji su mi ga kupili).Neznam gdje da pocnem.....
No dobro, evo ovako.Nemojte se ljutit,ako krivo napisem recenicu jer bas nisam strucnjakinja,
no dobro vratimo se na glavnu temu.MOJ RODENDANSKI DAR.
Evo ga POCINJEM...Kada sam bila u skoli krenula sam kući.No mame i tate kući nije bilo
(čudno)no O.K. krenula sam kod Marinele moje frendice.Tamo sam i ostala.
No tada me nazvala mama i rekla da dodem kuči(čudno)jer bi prije uvjek ja
nju zvala.No dobro dolazi GLAVNI DIO.
Uđem ja u kouču kao i obično pita mama kak je bilo u skoli,a ja kao i obicno kazem
bezveze jer kakvo bi uopce u skoli moglo biti,to mi je stvarno Ful glupo pitanje.
no dobro spremim torbu vratim se u dnevnu i vidim malu mačkicu sa mašnicom oko vrata(Joooj zamalo sam se rastopila,jer volim mace)Bila je tako slatka ooops.BIO.
Bio jer je musko.Cijeli dan se ne odvajam od njega,
stalno ga gnjavim(jadan)ali sam tak full happy.
Dala sam mu ime Riki.Moj mačak Riky.
Jooj on sad sjedi na meni i gleda u moj post sa svojim veeelikim ocima.
Stalno mjauce.
Ja sam vam danas najsretnija na svijetu.Evo ovim zavrsava moj post.
Poozzz!Svim ljudima ,a pogotovo mom malom Rikiyu.
Poozzzz!BIGGG kissek.



| CoMmEnTaRiChI (1) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.