lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

O mEnI

IME-Ana
PREZIME-*******
RAZRED-6c
HOBI-Ples,pjevanje,plivanje
VOLIM-Prave frendove
NE VOLIM-Školu


PAR VICEVA
Da se nasmijete.....HEHE


ŠLEPERIdu Mujo i Haso na put.
Mujo muca,a Haso ne vidi.
Dodu na prvo raskrižje.Pita Haso Muju-mujo mogu li?-
ššššššš................................
ibaj
Dodu na drugo raskrizje-mogu li?-
šššššššibaj.Dodu na treče-mogu li?-
ššššššššššššš...............................
(Haso stisne gas)ššššš....................
....................................
leper.(BUM)

PIVO ILI MUJO Koja je razlika između Muje i boce piva???
Ni jedan,a ni drugi nemaju nista iznad vrata

PLIMA
Kada nastaje plima?
Kada svi kinezu uđu u more


NAJ BLOGOVI-

IVA
Nika
Tina
Marinela
Rebeka

ponedjeljak, 11.06.2007.

KRAJ ŠKOLSKE GODINE.....Jeeeeeee!

Opet ja!
Ovo nisu nove vjesti,ali škola je gotova za nekoliko dana.JEEEEEEEEEE....cerekcerek
Napokon jedva sam dočekala,i mislim kako nikom nije žao što če ubrzo zavrsit kao ŠTO ni meni NIJE ZAO,
jedino je možda žao nekima poput Stevea Urkela(iz moje naj serije).
No dobro nadam se da je takvih malo,ali ih u nasem razredu nema puno samo 3 HEHEHE.
To sva 3 muška.(bice strebaju po cile dane)
Ja to nikak nemogu skužit kako im se da.Jednostavno nemogu.Ja bi poludila.
Zavrsila bi u ludnici.No dobro sta je tu je.
Dali se vi veselite kraju,Vjerujem da se veselite,ali se šuška,šuška i šuška da
če slijedeče godine škola biti do 28.6.Joj pa oni su poludililudlud
A bome cu i ja,jer se iskreno nadam da to nije istina.....šmrc....šmrc....šmrc.
Ajde book!I nadam se da ovaj post nije nekima bio uvreda,ali vjerujte mi ja se baš nevolim rugat.
Pa mi oprostite,ali ionako mislim da tu nema strebera jer kako bi oni radili blog i učili.To ne ide da me ubiješ(jedno kod mene kad ucim povijest)Hehe.No dobro.
Pozzzek i Big KISSS ljudi!partykisskisskiss



| CoMmEnTaRiChI (0) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.