lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

O mEnI

IME-Ana
PREZIME-*******
RAZRED-6c
HOBI-Ples,pjevanje,plivanje
VOLIM-Prave frendove
NE VOLIM-Školu


PAR VICEVA
Da se nasmijete.....HEHE


ŠLEPERIdu Mujo i Haso na put.
Mujo muca,a Haso ne vidi.
Dodu na prvo raskrižje.Pita Haso Muju-mujo mogu li?-
ššššššš................................
ibaj
Dodu na drugo raskrizje-mogu li?-
šššššššibaj.Dodu na treče-mogu li?-
ššššššššššššš...............................
(Haso stisne gas)ššššš....................
....................................
leper.(BUM)

PIVO ILI MUJO Koja je razlika između Muje i boce piva???
Ni jedan,a ni drugi nemaju nista iznad vrata

PLIMA
Kada nastaje plima?
Kada svi kinezu uđu u more


NAJ BLOGOVI-

IVA
Nika
Tina
Marinela
Rebeka

nedjelja, 10.06.2007.

Neki jadan post,ali ok!

Dosta za danas!Nadam se da čete se zabavit na ovom blogu.
Za nove posteve hoču barem 50 komača.
Ako ne u roku od 10 dana.Ne pišem posteve.
Haha šalim se naravno da ču pisat posteve nisam vam ja
baš neka ucjenjivačica,ali to je ok jer ih ja volim pisat i bit na blogu.
Pa se ne trebate brinut oko toga,ali ako
nakon još par posteva kad mi blog bude nekak duži nebude bar 20 komača.
Ja stvarno neču pisat posteve.Ja tu niš ne mogu,ali dobro ja ču se vama
trudit komentirat blogove,ali molim vas i vi meni.
Aj pozz,cujemo se



| CoMmEnTaRiChI (17) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.