lipanj, 2007  
P U S È P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

O mEnI

IME-Ana
PREZIME-*******
RAZRED-6c
HOBI-Ples,pjevanje,plivanje
VOLIM-Prave frendove
NE VOLIM-Školu


PAR VICEVA
Da se nasmijete.....HEHE


ŠLEPERIdu Mujo i Haso na put.
Mujo muca,a Haso ne vidi.
Dodu na prvo raskrižje.Pita Haso Muju-mujo mogu li?-
ššššššš................................
ibaj
Dodu na drugo raskrizje-mogu li?-
šššššššibaj.Dodu na treèe-mogu li?-
ššššššššššššš...............................
(Haso stisne gas)ššššš....................
....................................
leper.(BUM)

PIVO ILI MUJO Koja je razlika izmeðu Muje i boce piva???
Ni jedan,a ni drugi nemaju nista iznad vrata

PLIMA
Kada nastaje plima?
Kada svi kinezu uðu u more


NAJ BLOGOVI-

IVA
Nika
Tina
Marinela
Rebeka

petak, 08.06.2007.

Opet ja!

Hello people!Sta ima.
Kod mene je sve po starom.TNX na komentarima.
Evo opet danas ureðujem svoj blog i trudim se da bude naj.......
Dobro mozda sam pretjerala ali stvarno zelim da bude super.
Eto meni je za nekih desetak dana roðendan.
Nadam se da ce mi biti super.Obavezno cu vam isprièati kako mi
je bilo.Sigurna sam da èe biti ludo.
Aj pozz!!!!
P.S.Zelim bar sto komentara,ja cu se trudit ostaviti vama.



| CoMmEnTaRiChI (0) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.