Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



yEp.nOpE

DizaJn bY.: zWjezDica
sLiKa: Complejo deviantART

LinKicHi...*

MaTea- stepintomyworld1.blog.hr
DoMe- domina123.blog.hr
eeLa- myworldsocrazy.blog.hr
SaRa-bestfriends2307.blog.hr
VrDe-glupacchaa.blog.hr
dOrA-plawusha35.blog.hr
itd...
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicxXnEšTo O mEnIXxImage and video hosting by TinyPic

xImE:Petra
xRaZrEd:sad 8.
xGoDiNa:13
xTrEnIrAm:hip-hop u DNF-a
xZiViM u:Splitu
xSlUsAm:Pop,hip hop i RNB
xOpIs:Obozavam se
zezati i mogu reci da mi je
to jako vazno kada netko ima
smisla za humor.
Veoma sam opustena u svom
drustvu koje znam i kojima
mogu sve reci.
Ne volim se svadati ali kad moram
onda se stvarno svadam i kazem
nesta sto ne trebam.
Prijatelji i obitelj su mi na prvom mjestu
pa onda ide glazba i ples.
Imam mnogo prijatelja i sa svima sam
dobra. Jako sam opičena do bola...party
Image and video hosting by TinyPicXxWoLiMxX
prijetelje
simpu (volim bit zaljubljena)
školu ali samo radi prijatelja
ples
muziku
mp4
more
čokoladu i sve slatkiše
pametne ljude
i jako zabavne ljude
glupiranje
pričanje
tračanje
spavanje
žvakat žvake
shoopinge- jakooo
Image and video hosting by TinyPicXxnE wOliMxX
umišljene ljude
glupe ljude
ulizivanje
svog brata..kad mi nesto zapovida..uspostavlja autoritet nad menom
pravljenje da si pametan...pametuješ nekom
kad mi neko puši isprid glave i sve ide u mene
kad mi otac i mater nešto ser...mad
Eto...To bi bilo to... :]

...piKČizZ...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



...cOoL...

POGLEDAJ ŠTA ZNAČE SLOVA TVOGA IMENA...=P
A= dusa si
B= sexy si
C= uvek si napaljena/napaljen
D= dobar/dobra u krevetu
E= dobar/dobra na plesnom podiju
F= mnogima se dopadaš kao osoba
G= borac
H= nesigurna/nesiguran
I= malkice luda/lud
J= egoista
K= razmažena/razmažen si
L= povjerljiva/povjerlj iv
M= stidljiva/stidljiv
N= prelijepo izgledas
O= nedozvoljavaš da ti neko kaže šta da radiš
P= uvek spremna/spreman za akciju
Q= ma luda/lud do bola
R= dobro se ljubiš
S= nije se teško zaljubiti u tebe
T= znaš ljudima reci ono što žele cuti
U= voliš biti u centru pažnje
V= znaš se odvratno predstavljati
W= iznenaduješ
X= radoznala/radoznao si
Y= puno pricas
Z= misteriozna/ misteriozan si

© ples,skola,obitelj,ljubav........*





...¨¨::bHbHbHbHbH....kOjI DaN....¨¨::..

Ej ljUdi! Di sTe sTa iMa? aJme dAnAs Mi je bIa mAlo,lOs mAlo dOBar dAn...Pa oWaKo pOsVaĐali sMo sE mI u rAzrEdu...biLo je sVeGa....tOČno Da vAm kAzEm nEznAm tOčaN raZloG...pOsVađAla sAm Se s nEkAd "nAjboljIm pRijAma"... one su me napale radi nekih razloga i ja njih....zamislite molim vas ove neke su rekle da će se jedna mala ubit i zato su digle uzbunu u školi i počele plakat.... cry a ja govorin pa mislim ono sta plečete radi toga što se ona želi ubitbang,ma 100% se ona neće ubit već je to samo ona rekla u afektu....a one digle uzbunu i revucry.... a ja sam im se smijala i govorila amo ća se i mi ubit...hehe... a sigurno da to ja napravim da one nebi 100% počele plakat radi mene...a da vam istinu i kažem netribaju...dead..i tako sam ja sad ostala s dvi prije ninom i sarom,i s ostatak raz.(koje se nisu svađale)...i tako su onda poslije škole one mene napale radi svađe njih 3 na mene jednu...ma da znate bas me i bloi briga radi te svađe imam ja i drugih prija...yeee...rofl... i sada me užasno živcira ova garme(s kojom sam se posvađala)...bhbhbh..grrrrrr(I HATE HER)burninmadburninmad,dobila je šta je tila to da se pomiri s makom i da postane opet s njom B.F.F...dok mi je make ok-ostala malo .....uuu...bhbh..nononut
I tAkO ljUdI MoJi vAm SaM jA mAlO LJutA I tuŽna rAdi Te sVaĐe...cryburninmadcerek-uOstAloM gRije Me ljUbAv...hEhE..cerek

Image and video hosting by TinyPic......SAD OR HAPPY....
Image and video hosting by TinyPic.....pitanje je sad???sretna ili veselatuzan sretan


09.05.2008. u 14:48

| KoMenTari (111) | pRinT | PeRmaLink |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.