http://img235.imageshack.us/img235/8230/dontgoawayrh8.jpg
< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Svibanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KiSs KiSs Yep/NoPe

by °°LiL BuT EviL°°

SomEthINg AbOUt HeR:

ona je 13-godisnje dijete sa puno emocija..i stalno ih iskazuje...ima vrlo slomljeno srce..

voli slusati muziku..plesati...pivat..voli jakooo puno bendove i pjevace koji su malo nize doli navedeni...voli biti sama i voli plakati...voli noc i dugee setnje..voli dodire i tisinu,zagrljaje....voli lizalice...gumene bombone...slatke male medvjedice plisane..voli starke i svoje vansice...voli crnu i bijelu boju...a ponekad i sve boje...voli emo decke i cure..voli pricati s ljudima koji ju razumiju...voli crtati,pisati pjesme...voli svoju najdjazu sekicu,voli jednu predivnu osobu ...voli balone....voli točkice,prugice,zvjezdice,srceka.voli krv i oblake.voli spavati.voli crvene masnice sa bijelim tockicama.voli lakirati nokte..
pesimisticna i vjecno depresivna...voli sasvim jednostavne stvari...

Image Hosted by ImageShack.us



ne voli zle ljude.ne voli sebe.ne voli dan.ne voli dvolicnost i nepravdu.ne voli ovaj svijet u kojem zivi.ne voli umisljene ljude.ne voli se smijati...ne voli uciti.ne voli skolu.ne voli kad mora raditi nesto sto ne zeli.ne voli biti povrijedena.ne voli guzve.ne voli lazi.ne voli medije.ne voli kad je drugi zele mijenjati.ne voli puno toga...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



SlUsA:
rihannu
beyonce
ne-yo
chris brown
metallicu
evanescence
aliciu keys
simple plan
3 doors down
nightwish
hinder
him
Guns n' Roses
the kelly family
avril lavigne
mariah carey
him
hinder
christina aguilera
hannah montana

ni to nije sve

...LiNkIcI...

....Ma JuBe mOJa...


...MoJa FrAnKiCh

...MoJa KaTe tHe kOsArKaShIcA...

...MaChA fRaNkIcH&GeNcHy...
....AnJiCa...

...MaCha AnChI...

...ElIcH...

...GeNcHy...

...ElIcH&AnChI...


...TnChI&JoPsI...

...IvChY...

...DvI sUpEr cUrKe...
...tri best frendice...

...SlIkIcE...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..Ja...I moJ bRaT..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..Ja..I...mOjA NeViStA...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

J@...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

AgAiN mE...

Najgori nacin da ti neko nedostaje je
biti pored njega ,
a znati da ga nikad neces imati!

Sta slusas najvise???
rock
metal
r'n'b
pop
cajke
hrvatsko
  
pollcode.com free polls








Free Music

Free Music



Free Music

petak, 26.09.2008.

...BeCaUsE oF yOu..I nEvEr StRaY tOo FaR fRoM tHe SiDeWaLk...

..ej ljudi...evo i mene nakon malo duzeg vremena hehe...kako ste mi vi?kako u skoli?kako ljubav?prijateljstvo?xP..ajd ja cu krenuti sa skolom..u skoli sve super ocjene fantasticne hehe...svaki dan se sprdamo...smijemo hah...danas mi je bilo pogotovo odlicno...hh..a čulak čulak...kako je frankyna pernica zavrsila na mojoj guzici hahaha,nastavnice iz zemljopisa nema jer ima ozljedu noge i dodo nama na zamjeni nastavnik...a sta se mene tice moze on slobodno ostati..znaju franka i kata zasto hahahaha...i dode on nama ja sam vam na zamjeni jer ste vi nastavnici počuči slomili nogu a mi pukli od smija hah...ja sam dobila novi mobac..bas mi je simpa hehe..xP..danas je bija fotosešn mojih i frankynih šuza hehe...onda ajmo dalje xD...kao sta vidite po naslovu posta da sam in love..hehe..da,da dobro ste procitali in love hehe...in love with...with somebody..hehe...schhh..hih..i danas bi se tribala ici naci s nekim..tj.upoznat al nzn ocu hehe..volila bi ja xD..amo mi dalje..postala san opsjednuta pismon od kelly clarkson-because of you..pa cu van tako i staviti lyrics..hehe..

Kelly Clarkson-Because of you

I will not make the same mistakes that you did
I will not let myself
Cause my heart so much misery
I will not break the way you did,
You fell so hard
I've learned the hard way
To never let it get that far

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I lose my way
And it's not too long before you point it out
I cannot cry
Because I know that's weakness in your eyes
I'm forced to fake
A smile, a laugh everyday of my life
My heart can't possibly break
When it wasn't even whole to start with

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I watched you die
I heard you cry every night in your sleep
I was so young
You should have known better than to lean on me
You never thought of anyone else
You just saw your pain
And now I cry in the middle of the night
For the same damn thing

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I try my hardest just to forget everything
Because of you
I don't know how to let anyone else in
Because of you
I'm ashamed of my life because it's empty
Because of you
I am afraid

Because of you
Because of you

meni je pisma predobra a neznan vama hehe...ja vam sada idem i sljedeci post ne ocekujte uskoro najkasnije za kojih jos bar 2 tjedna hehe..a mozda i sljedeci tjedan kad me pukne ako san u depri mislin da cu ga napisat hehe...vi samo komajte i tako xP..ajte pusa:franky,katy1,katy2,katy3,kati d patkica xD,anchy,ivani l,ivani v,zvo,mii,jopi,klood,petri,tei,deniji...kiss
hug:kikiju,franky,katy1,katy2,katy3,kati d patkica xD,anchy,ivani l,ivani v,zvo,mii,jopi,klood,tei,petri,deniji...wink

- 14:23 - Love me SaMo(57) - Or hate me - #

<< Arhiva >>