...neka vas utješi anđeo ljubavi....

četvrtak, 13.04.2006.

sretan Uskrs svima...!!!

Joj ljudi konacno su stigli i ti blesavi praznici ,nisam milsila da cu ja to rec ali nedostaje mi skola i one sve zezancije i prijatelji al...eto tak...moram rec zalosnu vijest da sam u prokletoj...KAZNI... i to sve zbog mog ladjeg brata koji natavno nije ostao kriv...nego naravno ja ...uf tako sam zivcana zbog toga...pa si onda mozete i pretpostaviti da necu tak brzo napisati novi post fuck....uf kako su me razivcirali...ko malog psica ...uf...
Neznam kak cu izdrzati tak da ...samo vi meni ostavljate komentare ja cu probati rijestit se ove blesavo odvratne kazne...u kaj sumnjam...kakva glupost ma ko je to uopce izmislio...

Dobro a sad malo normalniji post...


Uobičajeno čestitanje Uskrsa znači prihvaćanje toga blagdana kao dana svetkovanja, ali nužno upravlja misli i želje događaju Isusova uskrsnuća. To je zapravo prilika da kršćani jedni drugima, a i onima koji nisu kršćani, kažu svoju poruku o ljudskom životu. Ona uključuje njihovu vjeru da nakon Isusova uskrsnuća vjeruju u domovinu gdje su ostvarene ljudske čežnje za puninom ljudskog življenja. To je domovina u koju vodi životni put svakog pojedinog čovjeka. U nju vodi vjera i nada da je Bog smrti namijenio zadaću privesti čovjeka u zajedništvo s njime; on sam je ta domovina. Na Isusovu primjeru Bog Otac je pokazao svoju svemoguću vjernost i svoju pravednost u ljubavi. Isus je znao da mu je Otac domovina i zato je stavio svoj život u Očeve ruke i po smrti se vratio Ocu da trajno pribiva kod njega. I ne samo da je to njegov osobiti životni put, već je svoj put ponudio ljudima za put. Tako će uz Isusa i čovjek kod Oca naći svoj dom, jer Isus je to jasno obećao: "U kući Oca mojega mnogi su stanovi... Idem pripraviti vam mjesto" (Iv 14,2). Bog uvodi mrtve u svoj život, stoga kršćani vjeruju u "uskrsnuće mrtvih" i ispovijedaju da je Bog vjeran čovjeku, usprkos smrti, jer preko nje uvodi one koji se u njega pouzdaju u puninu svoga života. To je sadržaj i najkraće uskrsne čestitke: Sretan Uskrs!

Dobro osim što sam morala kupiti 158 vrsta sličica, preslikača i sličnih drangulija za lijepiti po jajima, prozorima, vratima, poklanjanje prijateljicama u vrtiću i slično, te par desetaka vrsta boja (uz neizostavno skupljanje ljusaka od luka i branje trave zelene, tu su još i sedefaste boje, lak, čarobni flomasteri, vosak za šaranje i sl.) veselim se jedino šunkama i mladom luku (skupljam recepte za neutralizaciju neodoljivog 'mirisa') te kolačima moje mame...naravno i mene i ja sam pekla nekaj....


Image and video hosting by TinyPic

Sretan Uskrs svima i ljepo se provedite pod praznicim i veliki pusek svim...joj...bas vas voljim....!!!
- 23:49 - Ostavi svoj trag (13) - ma zlato moje - ??

<< Arhiva >>