...neka vas utješi anđeo ljubavi....

ponedjeljak, 03.04.2006.

MOLIM VAS POMOZITE AKO MOZETE

Ovih dana tako sam zbunjena i trebala bih vaš savijet,a sad ćete i znati zašto!! Ovako: sve ovo vrijeme mislila sam kakav je kreten Tomislav kad zaprvao to i nije to mi je i dokazao....rekla mi je jedna frendica da kad smo bili u Zagrebu(to vam je ono kad smo bili u kazalištu) kako se razgovarao s nekim frendom i ovak rekao:" mislim neznam zašt se ona mene tak boji pa nije ni htjela kraj mene sjest(to vam je bilo kad smo se odmarali kraj neke fontane ili šta već bilo slobodno mjesto kraj njega a ja si nisam htjela sjest kraj njega) ja sam htio nešt s njom ali ona je tak okljevala pa neznam dali se mogu ičem nadat,ali ona je meni još uvijek draga i sviđa mi se i ako će ona htjet bit s meneom ja se neću buniti!"
E kad sam je to čula ono došlo mi je da zaplačem i sve što mi je jedna (moja) prijateljica ako ju mogu tak nazvat rekla ...da samo iskorištava cure i da je bolje da ga se klonim i će me povrijedit....nije uopće istina ....ja normakno da bih htjela biti s nji ali neznam kak da mu pristupim i kak da mu uopće priđem možete li mi pomoći vašim savjetima!!!
kisam vas sve makar su to tužne puse ali ipak pusek!!!

I SAMO BIH VAS OVO ZAMOLILA DA MI NE OSTAVLJTE VIŠE OVE KOMENTARE PJESME SREĆE ILI TAK NEKAJ JER MISLIM DA JE TO IPAK MALO PRETJERANO HVALA UNAPRIJED!!

          

Scroll images by bigoo.ws

- 16:56 - Ostavi svoj trag (41) - ma zlato moje - ??

<< Arhiva >>