/> čemu naslow?? - mystupidlifeandme.blog.hr - Blog.hr

kakaw wam je moj blog????
Supach!!!!!!
Zanimljiw!!!
Ok-moglo bi i bolje
Pa dobar je aly...
Bez weze...
pollcode.com free polls




MOLITWA PROFESORIMA

Profesore naš
koji sjediš za imenikom našim
Sveti se pero tvoje
nestani kraljevstvo tvoje
budi volja naša
kako na mjestu
tako i pred pločom
Dvojka naša svagdašnja
daj nam danas
i zaboravi jedinice naše
kako i mi gradivo vaše
i ne izvedi nas pred ploču
nego ostavi nas na mjestu
AMEN!!



Free Music

Free Music



Free Music
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


.....



ewo par pjesmica...

NE PIJEM;
NE PUŠIM;
NE PSUJEM:
a u pičku materinu
pala mi je cigareta u pivu:dead

Fuck is nice, fuck is funny, some people
fuck for money....
dIf you think that fuck is funny
FUCK YOUR SELF
and save your money...yes


<strong>ZAŠTO SUZE; ZAŠTO BOL
KAD POSTOJI ALKOHOL!!!party


Srušit ćemo školu taj luđački dom
učiteljsko vijeće plakat će za njom
štreberi će nositi cvijeće na njen grob
a ja ću se derati
NISAM VIŠE ROB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!nut


živi brzo, umri mlad
boli te kurac
gdje i kad
puši travu kupaj se u pivi
imaj na umu
JEDNOM SE ŽIVI!!!:smoki
n:


Imam jedan život i tebi bih ga dala
imam jedno srce i to bih ti dala
ovu dušu ja bih tebi dala
a da imam mozak ne bi ovako SRALA!!:dead
:


Bilo je davno ne znam točno kada
voljela sam jedno biće
voljela sam gada
nije teško reći voljela sam gada
teško je reći da volim ga
I SADA!!!!



voljela bih da sam
droga
da me voliš
kao boga
da me ubrizgaš
u vene
i da umreš
ZBOG MENE!!!!naughty


voli, živi, razbijaj i pleši
jer čovjek je rođen da gubi i griješi
prokockaj dane i ispijaj noći
jer jednom to više
NEĆEŠ MOĆI!!!!!mad


poštuj dečka ko i samu sebe
zajebi ti njega
da ne bi on
TEBE!!yesyes




malo viceva....

pita crnka plavušu koja je razlika između ševe i deve??
kaže plavuša ne znam nisam se još nikad devila.....rofl

idu dvije igle cestom ...prođe jež a jedna kaže.....
ajme vidi prošo nam ja bas....deaddead


iu dvije čačkalice cestom i vide iglu...
i jedna kaže...
vidi ide terminator.....hahahawink


koja wam je naj grupa??:-))
my chemical romance
nirvana
green day
rhcp
linkin park
nijedna od navedenih
pollcode.com free polls






ovo je za one koji ne znaju...maroon 5...



green day



linkin park



EWO Jedna pjesma samo za KaTaRiNu!!!!!!!!!!

.....NIRVANA.....





ewo jedan dobar video iz filma: 8 mile





ewo jedna dobra pjesna od F.O.B.- dance dance






































my chemical romance....moja naj grupa....obožavam ovu pjesmu...

  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentaRi no iL yes

dizaajn by MaLa CuRiCa

Opis bloga

ovdje pišem o.....
dečkima,frendovima,sebi,razredu.....


tko ti je najsladi decko u nasem razredu??
matteo
marijan
lucano
dino
matko
nijedan
pollcode.com free polls


EWO malo blogova mojih frendova i frendica:<

MaRiNa
LuČy
EnY
MoJ BlOg 2
DiNo
cIkLa



Linkovi

JA S@M:Tonka
SKOLA:oš zamet
RAZRED:6.@-the bestnutnut
TRENIRAM:odbojkuyes
HOBY:mažoretkinjebelj,ples ...
VOJIM:frendove,simpu,cerekčokolinonjamisvog psasretan...
NE VOJIM:sve šta gmiže,leti ili išta slično BUBAMAmadmadmad!!!!!!!!školu,čitat,umišljene glupače i kujemad



my Best friends...

Elenakiss
Marinanut-
obawezno posjetite moj i njezin blog:
zivotjednihplavusa.blog.hr
Ninabelj
posjetite i njezin blog:nina12ri.blog.hr
Mihaelawave
Lauracerek
Cikla:smokin
lučyheadbang
i njegov blog možete posjetit:
lucianodamic7.blog.hr
čmaroburninmad
dinoslavsmokin
tomothumbup
Pepsybelj
Barbarathumbup
Edycool
Sarapjeva
Laura2thumbup
Kikynaughty
Stephydead
Nikolinawink
Tinchykiss

Enyrofl
Martapjeva
Majabelj



o cemu bite htjeli da vise pisem???
o deckima...
o curama...
o sebi i mojim frendovima....
o skoli...
o nekim debilima....
pollcode.com free polls


Image Hosted by ImageShack.us

kako nice!!cerek
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 13.03.2008.

čemu naslow??

hej ljudi!!!kako ste??
ja sam evo loše volje danaszijev....................neda mi se ništablabla..........imali smo danas samo 4 sata.belj.................i popodne školu....inače imamo samo ujutro.....to je zato šta je neko natjecanje iz njemačkog itd........sorryte šta dugo nisam pisala postzaliven...............to je zato šta sam zaboravila lozinku pa sam se tek danas sjetilasmijeh................posvađala sam se s najboljim prijateljem i to s matteom i marijanom......i više s njima neću uopće pričat jer su full bezobrazni postali i bahati su......
.......................no ajmo dalje....................ima jedna ivabangbangbang.........glupača i pol.......stalno sere nešto za mene i tako......ja se s njom neću uopće svađat zato što je to ćoravo,razmaženo,bahato,glupo i mršavo dijete i ne namjeravam se uopće svađat s tim debilima kao što je ona...................................................................................
..........................................no dobro.....................................................................
čim shvatim kako stavit slike odmah ću ih stavit...................................................
........................................................a sad bok......................................PUSA SWIMA.dead..dead............................KISSACH!!!!!!!!
kommaj te mi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..................................tonkawavewavewavewavewave



| reci nešto.. (20) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.