< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

Na sat, pol sata ili možda na sekundu viditi ćete moj blog o mojim nepodopštinama i ostalom...
MySpace

MySpace


O meni
Ja sam Dora.
Imam raznih nadimaka kao Dorica (što mrzim), onda plava Dora itd.
Moja najdraža grupa je RCH.
Najdraža pjevačica nikoja Casey ili neka druga, nego Avril Lavinge.
Najdraži pjevač ne Bill, nego Akon.
Imam dvije mlađe sestre Lauru i Lanu (oba dvije mrzim).
Naj frendica Antonela.
Ne studiram tehničara kako Laura kaže, nego jezićnu gim.
Laurin blog možete posjetiti na myfunkymonkey blog
Nemam dečka Filipa nikog nemam.
Za mene su dečki glupi.
Bokich, ljudi!

Evo, promnjelila sam dizajn pa molim vas u komentarima napišite i za dizajn ali bez muljanja!








Malo slika
Slatka maca i pesekImage and video hosting by TinyPic
U znak ljubavi
Image and video hosting by TinyPic
U znak i čast
Image and video hosting by TinyPic
I za kraj maca...
Image and video hosting by TinyPic
Evo moje frendice Antonele
Image and video hosting by TinyPic

What do you love? Click here to make your own.


Create your own message at BlingyBlob.com



Create your own message at BlingyBlob.com


Mom frendu iz škole Patriku sreatan Patrik!!!
Bigoo

Bigoo



Hehe ovo sam jaa!!!
myspace

myspace


Kakav tip voliš dečka?
a) da je lijep i zgodan
b) da je slatak kao Richei iz US5
c) štrebera

Friendster

Friendster



image hosting for myspace

image hosting for myspace



Sretan Uskrs!


ImageChef.com - Create custom images

Ime moje n ImageChef.com - Create custom images aj frendice

Moje ime je
Walk of Fame Animated codes - ImageChef.com

Rock predan u moje ruke
ImageChef.com - Create custom images

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 14.03.2007.


Cursors - Get this Cursor



| CoMmEnTaRiChI (9) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.