MySpace Layouts

MySpace Layouts

,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> MySpace Layouts

MySpace Layouts

,blog.dnevnik.hr/mystuffandfriends" />

MySpace Layouts

MySpace Layouts


hy... evo mene malo.... nisam se javljala jedan dan........... hej pa danas je prvi april........ ej, romana drago mi je da imaš blog... sad možemo ostat u kontaktu..... fakat se nismo dugo čule..... ej, hvala vam na komentarima želim ih što više....... ali, ona igra, ne znam kaj da kažem.... no, dobro idemo na događanja........ u četvrtak i petak nisam bila u školi, jer imam upalu grla, sad cuclam strepsils i pijem odvratan sirup.... ljudi u ponedjeljak idem u školu jer imam zemljopis...... znate da odgovaram........ u utorak mi se nekak ne ide imamo onu usrani lektiru........... nisu čuli za moderne knjige nego zlatarevo zlato.......... e tak sam happy...... u četvrtak sam vidla LUKU dok je išao sa treninga s dečkima, joj kak mi je sladak........ u petak sam se čula sa frendicom i budućom krizmanom kumom Emi........ joj pričale smo o svemu o njoj i DJ-u, meni i LUKI, meni i Matiji (Robi znaš koji, inače on ide s njom u razred)...... e da pričale smo i o Ivici (moj bivši),joj, promijenio je broj, još pati zbog Marije i teško mu je pred Emicom izgovorit moje ime pa joj kaže "tvoja kumica"......... joj kak je on meni sweet..... onaj Stjepan Feljan me ful podsjeća na njega....... imaju isti osmijeh, pogled........ jednom kad sam vidjela njega mislila sam da je to ivica...... no dobro *ebeš sad to....... čula sam da je karnas bio stjeran s razredne (pošto su bili psihologinja i sociolog pederko Davor)........ u biti bilo mi je dosadno nitko mi se nije javio, čak ni poslao SMS, a Niksi se očito nije dalo doći k meni, pa ću zamolit mareka da mi dofura bilježnice........ preporučujem svima koji vole narodnjake da slušaje četvrtkom, petkom i subotom radio martin, jer se uživo prenosi iz restorana Za vašu dušu u Okujama, često sviraju Stari prijatelji (tamo svira bivši dečko od moje frendice)............. joj kak sam ja nadarena nikad nisam toliko pisala......... baš me zanima kaj će bit u Ljubavi u zaleđu sad kad je Cuki vidio Gogu i Lili.......... kak je ova Goga bezobrazna............ žao mi ga je kaj je dobio infarkt... evo vam jedna super pjesma

NEKA LJUDI GOVORE

Ja volim plave oči u maglama sivim,
voli cijeli svijet i svemu još se divim.
A oni nek pričaju i govore što hoće,
da volim te jer ti si zabranjeno voće,
glupost.

Ja volim plave oči u maglama sivim,
volim cijeli svijet i ja se ne stidim.
A oni nek pričaju i govore što hoće,
da volim te jer ti si zabranjeno voće
glupost, ma glupost.


Neka ljudi govore,
na,na,na,na,
nek mi stavwe okove
na,na,na,na
Još više znam još jače znam
ne puštam te ja. 2x


Ja volim plave oči u maglama svivim,
volim cijeli svijet i svemu još se divim,
a oni nek pričaju i govore što hoće
da volim te jer ti si zabranjeno voće
glupost, ma glupost.


Neka ljudi govore
na,na,na,na.
Nek mi stve okove,
na,na,na,na.
Još više znam još jače znam
ne puštam te ja.


Neka ljudi govore
na,na,na,na.
Nek mi stave okove,
na,na,na,na.
Još više znam još jače znam
ne puštam te je. 4x

01.04.2006. u 09:27 | 39 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

bilo bi poželjno znatiMyspace layouts

Myspace layouts


Free Web Site Counters
Free Web Site Countersv-hm...... odakle da počnem....
IME: Barbara
PREZIME: Markulin (još uvijek)
INAČE: živim u Lukavcu
ŠKOLA: idem u OŠ E. Kvaternika u Velikoj Gorici
RAZRED: 7.d "baš smo složni"
INTERNET: nema života bez inetrneta
TELKA: izgleda da i bez nje
STARCI: dosadni, stalno me za*ebavaju, a inače imam još buraza i sisterku- oboje su mlađi
BAKA: drži prodike
KAUČ, KREVET: omiljeno mjesto
OK: naj časopis
NAJ GRUPA: US5, Tokio Hotel, Black Eyed Peas,...
SLUŠAM: najviše narodnjake, ali ovak slušam sve
NAJ FRENDICE: Emi, Niksa, Mare, Mateja, Tina, Buckica,...
NAJ FRENDOVI: Hrco, Karnas, Cek, Robi,...
HRANA/PIĆE: hm... čevapi, palačinke, cocta, sprite
HOBI: folklor (plešem već 6 godina)
SLOBODNO VRIJEME: rolanje, šetnja, glupiranje
ŽIVOTNI MOTO: Živi svaki dan kao da je poslijednji i uživaj dok možeš

BBouncy
AAmbivalent
RRounded
AAwesome

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi

MySpace Layouts

MySpace Layouts

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
mario valentic
google
rtl
nova tv
ivano balic
davor dominikovic
goran sprem
petar metlicic
bigoo
narodna glazba
bill
MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts

suuuuuuuuper and cooooooool blogovi

Leana
Ella Dvornik
Marriete
rukometasica
Pepić
Dajana
Ceki
niksa
IvAnA
eurovision
nataly
mesarić
punk
dora
ivano balić
buntić fan
romana
blog27
ashley girl
Tokio Hotel girl
Tom- njen život
tokiohotelundich
nessaundzeta
my bill and tom
TH-ovka

MySpace Layouts

MySpace Layouts

10 ZAGORSKIH ZAPOVIJEDI
1. Tuži bližnjega suseda, da on nebi tebe.
2. Ak susedu crkne krava, ti moraš ubiti dve da bi bil bolši od njega.
3. Što češće podvaljuj pajdašu svom, nek mu se smeje cela bertija.
4. Klet je je jedina crkva gde spominješ imena Boga svoga uzalud.
5. Treniraj saki dan što više da bi se uspel više put na dao napit i otreznit.
6. Tvoje je vino najbole u celom Zagorju.
7. Ljubi trseka svoju kumu Baru ispod njega više neg samog sebe
8. Saki Zagorec mora biti dobar pajdaš, mužikaš i trinkaš.
9. Set se čovek da je Zagorec najpamejtneši na svetu i nema pametnijeg od njega.
10. Nikad nemoj priznat da si zagorec jer buju zali se o tebi.
MySpace Layouts

MySpace Layouts


9 HERCEGOVAČKIH ZAPOVIJEDI
1. Tko tebe kruhom ti njega kamenom.
2. Ak smo bez obraza nismo bez protekcija.
3. Il ja tebe il niko nikoga
4. Zajebi bližnjaga svoga
5. Budi dobar sa svima dok ih trebaš
6. Ako je sramota biti Hercegovac, nije grijeh
7. Ne gubi nadu dok te ne pročitaju
8. Ako se ne znaš uvući u dube; nisi naš
9. Okreni se kako vjetar puše
MySpace Layouts

MySpace Layouts


10 WINODWS ZAPOVIJEDI
1. Ne pokreni WIN uzalud.
2. Ne koristi dvije aplikacije uzalud.
3. Ne instaliraj dodatnih programa
4. Ne igraj se vuka oko pupka
5. Ne pokreći DOS prompt, ako si pijan
6. Ne osjećaj se neugodno
7. Ne diži svoga nego sustav
8. Ne uživaj
9. Ne osjećaj se sigurnim
10. Ne seri i zbriši WIN

MySpace Layouts

MySpace Layouts