srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Yes/No

dizajn: simple dizajn :)

Nemojte spammovati.
1 komentar je dovoljan.
Nema lanaca srece.
Primam i pozitivne i negativne komentare.
Prica je moja i ne zelim da mi je iko kopira.
NE primam likove, zelim sama izgraditi svoju pricu.

*Kiss od Tine*

Likovi

Ja. xP
Image hosted by servimg.com

Teodora.
Image hosted by servimg.com

Isabell - Bella.
Image hosted by servimg.com

Tijana.
Image hosted by servimg.com

Milan.
Image hosted by servimg.com

Kontakt

Moj msn:

zorana96@live.com

Moj mail:

zorana2704@gmail.com

Linkichi

Moj HPFF - Moj fan fiction
Ana Ivanovic - Forum o teniserki koja je trenutno prva na svetu
Photoshop-land - Mesto gde mozete dosta toga nauciti o ps-u
A & J - Forum o Ani Ivanovic i Jeleni Jankovic

© Story about girl named Tina





Uvod

Prvi dan... Prvi put u novoj skoli, ne mogu da verujem da je vec dosao. Uf, moram biti opustena kao i uvek... Nadam se da ce ekipa biti kao i u mojoj bivsoj skoli - svi otkaceni i opusteni... Uf, prva godina gimnazije... Samo da ne bude Bella u ovoj skoli... Ne podnosim je... Uvek je tu da mi zagorca zivot... Huh, ali "what happens when they meet real Tina Davis?"
Kao sto kaze pesma, relax, take it easy... :)
Oh, Boze, vec je 9... Priblizava se vreme za polazak...
Moram da pocnem da se spremam...
Samo da Tijana ( moja sestra ) nije u kupatilu...
Inace je ona veliki davez... Stalno zeli da bude u mom drustvu... Pet godina je mladja... Deriste moje =)
Jos zalim za mojim odeljenjem... Huh, 8. godina zajedno... Nije malo...
Zao mi je sto moram da napustim Tasu, ali sta je tu je... Valjda cemo se cuti... I zao mi je za Marka, kako cu bez njega?
Valjda cu naci nove prijatelje, a valjda necu ni imati puno neprijatelja... =)
Svejedno... Videcemo...


05.07.2008. u 00:30

| ♥Komentiraj♥ (0) | Printaj | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.