Put mistika

02.01.2006., ponedjeljak

Maye; energija promjene

Pronašao sam jedan tekst koji najrazumnije i najrealnije govori o nadolazećim, heh... tekućim promjenama. Duboko rezoniram s tim riječima... to su promjene koje sam slutio; slutim, za koje sve više pronalazim dokaza. Ljudi se mjenjaju i koliko god moj intelekt mi govori da su neki ljudi jednostavno nesposobni obujmiti te promjene, kada ih pogledam u oči vidim tu čežnju... osjetim tu energiju koju pronalazim duboko u sebi. Ta energija se očito nalazi na nekom dubokom nivou kao što je kolektivno nesvjesno s tim da energija polako sipi u podsvijest i/ili svijest čovjeka ovisno o tome koliko su u skladu sa svojim postojanjem. Link teksta je dodan.
Dugo vremena se pitam da li sam spreman na te promjene, kako se spremiti za njih, što moram sada učiniti, koja je to akcija... odgovor je uvijek jednostavan i negdje u sredini svih... baš kako Dao govori. Akcija je živjeti energiju promjene, osjećati promjenu svakim trunom svog postojanja... jednostavno biti ta promjena; sada i ovdje. Jednostavan je to 'nauk', ali potrebno je mnogo hrabrosti primjeniti ga. Osjećam što se više 'približavam budućnosti' da je nekako lakše i jednostavnije primjeniti spomenuto.
Da... sada su došli dani Nebeskog Puta, a mi smo, svjesni toga ili drugačije, jednom nogom na njemu... ;)

<< Arhiva >>