None of us really changes over time; we only become more fully what we are.

Dragi moj Blogicu,
Pisem ti jer sam nakon dugog vremena napokon shvatila da sam te zapustila i da postoji velika mogucnost da pocinjes oboljevati zbog pretjerane samoce, pa sam ja kao savjestan vlasnik odlucila pobrinuti se za tvoje tesko stanje te vratiti boje u tvoj zivot.
Jedan od razloga koji mi je dao dovoljno dobru ideju za tvoje ljecenje od premalo rijeci i datuma koji su oznaceni kao datum mog pisanja je danasnji dan. A i jucerasnji. I nekoliko dana prije njih.
Krenimo redom.
Nakon svih mojih ispada sto se tice snage vlastite volje i postovanja samoga sebe te cvrstog stajanja iza svojih odluka pocinjem shvacati da ipak postoji nada. Razmisljajuci o tome gdje je moja greska u pristupu zivotu te preispitivanju ljudi koji su bili zrtve mog zlocina shavtila sam da problem i nije tako velik kako se cini, samo ga treba znat uklonit.
Iva je opet odlucila tipkati mail pun mudrih rijeci jer je provela noc razmisljajuc o meni (samo nisam sigurna sto ju je navelo na takav cin jer neznam zasto bi itko proveo noc razmisljajuc o meni kad moze razmisljat o svom vlastitom muzu). Necu navoditi sve detalje koje je opisivala u mailu ali jedna od vaznijih stvari bilo je dio gdje je rekla kako misli da je vrijeme da napokon dokazem da mogu bit i drugacija i da mogu prezivjet bez te glupe greske. Da napokonu mog bit Jana Allegra, onakva kava zelim biti.
Danas vjerujem da sam na dobrom putu. Zato, to cu objasnit sljedeci put.
Umrite od znatizelje.

Moja Iva sutra ima 13. rodendan. I moram napisati nesto njoj. Jer da nema nje, moj zivot bi bio usran i vjerojatno jos deset puta zajebaniji nego sto je ( zahvaljujuci meni samoj i nepromisljenim odlukama, a tek onda situaciji koju ja nemogu kontrolirat). Nikad prije nisam razmisljala o tome kako cu jednog dana imat frednicu koja ce bit stara kao moj 3 godine mladi brat i da ce ona bit jedna od najpotrebnijih osoba u mom zivotu. Jer vidis, danas kad razmisljam o Ivi, razmisljam kao o osobi koju znam vec puste godine, koja je stara ko ja i s kojom imam totalno drugaciji odnos. Jer zna sta mi je bez da kazem, zna da sam zasrala a da toga nisam svjesna i onda je ona ta osoba koja ce mi otvorit oci i rec da, jesi i promjeni to. Zapravo, ona je osoba zbog koje se i mjenjam i koja mi je dovoljno dobra motivacija za promjenu mojih odluka koje dovode do gresaka. A vrijeme se ne vraca, samo ide svojim tokom i nikad, ali nikad ne mari za sve one gresnike koji su kasnije zeljni promjene i boljeg zivota. Bolje proslosti. Kad bi mi samo neko dao sansu da promjenim neke stvari iz proslosti kako bi bila ponosnija na sebe. Kako nebi bolila sjecanja. Losa sjecanja su bolinija od ostalih.
Tako ce osoba koja je u mnogi situacijama starija od mene sutra postat teenager. Haha, kako je smao sretna zbog toga. XD
Morat cu se priviknut na to. Kad ce me nekog pitat ko je Iva, i kad cu mu pricat kako je to osoba koja mi znaci sve u zivotu i koja je zapravo andeo koj me drzi iznad vode da se nebi utopila u vlastitim pogreskama, necu vise moc rec, ona ima samo 12 godina.
Sreco moja, sad imas 13. To je onaj divan broj koj visi iznad mog kreveta jer smo ga maznule u tramvaju. Hahaha.
A kao da je jucer bilo, sjecam se kako smo prosle godine sjedile u Doorsu, smijale se i jele pizzu, kako su se nase mame prvi put srele, i kako su tada, s nama za stolom sjedile jos 3 osobe koje su sada samo mutno sjecanje.
Sretan ti rodendan mala, jedan dan unaprijed, jer vjerojatno ako ovo ostavim za sutra uvidjet cu u postu zbog ponovnog citanja nesto lose i odustat cu od samog njegovog objavljivana, a to nebi htjela.

"- Kad budeš gledao nebo, noću, pošto ću stanovati na jednoj od njih, to će za tebe biti kao da se sve zvijezde smiju. Ti ćeš imati zvijezde koje znaju da se smiju!
On se i dalje smijao.
- A kada se utješiš (čovjek se uvijek utješi) biće ti milo što si se sa mnom upoznao. Ostat ćeš mi uvijek prijatelj. Poželjet ćeš da se smiješ sa mnom. Otvorit ćeš ponekad prozor, onako iz zadovoljstva... I tvoji prijatelji bit će iznenađeni kad te vide da se smiješ gledajući u nebo. A ti ćeš im tada reći: Da, zvijezde me uvijek nasmijavaju! A oni će pomisliti da si lud. Vala sam ti podvalio...
On se i dalje smijao...
- To će biti kao da sam ti dao, umjesto zvijezda, šaku praporaca koji umiju da se smiju..."


Sad te idem nazvat jer moram pricat s tobom....hahaha.

14.10.2009. u 19:47 |

ostavi trag… (1) | printaj. | x | ^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

desing by: dark sword dancer

< listopad, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

da/ne?

Opis bloga

Život piše priče...
ovo je moja priča...
ja odabirem prave riječi za nju...

Linkovi

anđeo bez krila
mala crna točka
Bellich
Charlie

Priče
Tempus non est
Grizem, ljubim, volim
Bellatrix Black