I see an angel with a knife in its heart bleeding, I see an angel fallen from sky to be free

"Ja, Lucifer, Pali andeo, Princ tame, Svjetlonosa, Vladar pakla, Gospodar muha, Otac lazi, Vrhovni ozpadnik, Napasnik, Stara zmija, Vladar ovoga svijeta, Zavodnik, Tuzitelj, Mucitelj, Bogohulnik, a nedvojbeno i Najbolji jebac u Vidljivu i Nevidljivu svijetu (pitajte Evu, tu liju)...."

Oke tata. Hvala na iskrenosti, ali ako si ti takav, kakva sam ja?????????
Jel to nasljedno?? Jaooo...
Tik-tak, tik-tak, tik-tak...
Cetvrak.
Petak.
Subota.
Nedjelja.
Smrt.

Crveno.
Zuto.
Zeleno.
Semafor!!!!

Mene strah tudih ideja. Pogotovo kad su te osobe perverzne, lude, viu-viu-viu...prezivjeti.
Danas je bas ljep dan. Pada kisa. Jako pada kisa. Pljusti. Sjeva. Grmi.
Razgovaras s tatom!!!!!!!!!!!!
Hahaha...vidis da sam te se opet sjetila. A ti se mene ne sjetis. Nisi kul. Nema poruke "Tata mi se javio." Dobro, dobro. Bit cu i ja zla. Jako zla. Bwahahahahaha

Ja bi svirala. Jebemti raspored i 2 tjedna...bas je jeeaaa...hahaha
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ovo je strasno.
Ovo nisu moje rjeci.
Ovo nije dovoljno komplicirano.
Zasto?????

Zasto uvjek neko mor pokvarit dan???
Bas vam hvala.
Dobri starci, jeej...kak vas volimo...bwahaha
daj bok...
ono koj kurac moras bit takav i sve sjebat uvjek!!!!!!!!!!!!!
I onda se cudi kad necu, e bas necu radit to kaj je tebi na umu.
Mrs!

Lalalalalalalala
Trebam dozu dobre volje.
Malo srece.
Srceka.
I prijatelja.
Veselja.
Zabave.
Srece.

Vikend!!!
Ocu svoje cure. Sad sam shvatila sta radi vrijeme.
Rane....ahh rane vremena...
Zelim vidjet nekog.

Zasto nema rjeci??
Sad kad ih trebam, ne, njih nema. Dodu, odu, dodu, odu. Nestanu.
Zbilja jako ruzno od njih.
Kraj.
Ella...nisi jedina, hahaha.

30.04.2009. u 20:04 |

ostavi trag… (8) | printaj. | x | ^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

desing by: dark sword dancer

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Listopad 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

da/ne?

Opis bloga

Život piše priče...
ovo je moja priča...
ja odabirem prave riječi za nju...

Linkovi

anđeo bez krila
mala crna točka
Bellich
Charlie

Priče
Tempus non est
Grizem, ljubim, volim
Bellatrix Black