utorak, 27.05.2008.

hello :)

Evo i mene nakon dugo vrimena s novin poston..danas je tako lipo vrime tako da to neće bit neki dugi post već samo da van se javin i da vas sveh pozdravin..treba malo uživat vani...danas san prišla doma na polne..jer nismo imali školesmijehako se pitate zaš sad ću van reć..2 razredi srednje su prosvjedovali protiv državne maturethumbupthumbup pa samo in se mi 3 razredi pridružili tako bez veze, samo radi broja..nevjerojatno kako smo se svi uspjeli složit..svi smo izašli vanka na ulicu i blokali cestu, hodili po sredini ceste, zviždali, vikali..to je bilo za pamćenje..i onda šli ispred općine i 2 razredi su šli kod gradonačelnika a mi se odmarali u hladu..i tako su nas profesori pustili domasmijehI lipo čim san prišla doma šla san se peljat s skuteron..i onda mi došle zrmane ke sad tu skaču oko mene i ne puste me pisat..grrrrrburninmadmad
Ča da van još povidan!?jedva čekan da fini ta škola, da ren na more, da počnu sve te feštice okolo..još nekih 20 dan i uživancija..cerekkisssmijeh
Jezero i Vranje su se zaprli tako da trenutno nimamo kamo vanka, al otpr se je Monvi i obavezno bar jedanput, dva moran poć tamo ovega leta!
Kao i vajk poli mene je se ok…ljubav naravno najboljecerekovaj vikend neman pojam di ću provest ,najbrže ćemo nas par pretelicah delat fešticu va konobi..private party..mi i medica he heparty..zezan se..dečko mi gre igrat nogomet u zadar tako da će najbrže bit tako..bolje to nego doma stat!
Ajde sad vas lipo pozdravljan i izdržite još tih 20-ak dana i onda uživancija!
bušićikiss


18:11 | Komentari 24 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.