utorak, 11.12.2007.

..nisan te čul ni videl,mislel san da je pasalo...


Pomalo se približava Božić i fala Bogu kraj polugodišta, pa me to potaklo da napišen neč novo zbog tega jer čim počne Božić i sve to nema šanse da visin po kompjuteruno.Va zadnje vrime nisan baš često na internetu pa mi se ne da pisat posti ali ih zato redovito komentiran pa se nemojte bunitsmijeh !Kao ča san napisala približava se Božić, meni najlipše vrime va godini, pokle pusta naravnopartysmijehNekako mi je lipo vidit sve te okićene gradove i kuće, makar znan da se na to previše troši i sav taj potrošen novac bi siguro nekemu drugemu puno znači..drugo ča obožavan poli Božića su mi općenito sve božićne pjesme, al većinom slušan one strane i čim ih čujen na radiu ili negder po cele dneve ih kantan!pjeva
A ono ča ovega leta slijedi vrlo blizu nakon novega leta su maškare ke počinju 12.1..ovega leta također ren va maškare s Čepljani(bit će nas oko 40-50) ali nema šanse da napišen ča ćemo bit jer..se ne želin sramotit javnosmijeh
Ha ha šalin se..znat će Sara o čemu pričam…uglavnom, pust će trajat nekih 3-4 subote i nadan se da će bit ča drugo nego RSAAAAJ partynjamisretansmijeh
Nadan se da ćemo ko i lani poć va Matulji, Viškovo..a ovega leta remo i na paradu va Lovran.
Sve u svemu trebalo bi bit dooobro!
I tako..neznan više ča pisat..
Subotu san bila va Jezero, bili su Coctelsi i bilo mi je fenomenalno..pogotovo zato jer san se opet uvjerila da se neke stvari dese kad ih najmanje očekuješ pa san tako bila jako jako sretna jer mi je neki definitivno uljepša večer! btw. nadan se da će i sljedeću..cerekcerek
Subotu je Stavros..a ja Stavrosa obožavan, tj. zgubin glas koliko kantan i skačen saki put..a se je to za ljude..
I za kraj pozdravljan se vas ki mi pušćate komentare..sve vas priko učke i sve vas od tu..uživajte ljudi
Ciao!!wave



19:37 | Komentari 10 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.