ponedjeljak, 12.11.2007.

evo me nazad...

Evo napokon mi je prodela blog,nekim čudon.rolleyes.
Dosta se je tega dešavalo va ovih pasanih misec dan,tako da niti ne znan kamo bin počela..ma uglavnom poli mene je sve ok,ljubav je recimo okcerek(kako san rječita),škola istothumbup,izlasci su malo manje aktivnizijev va zadnje vrime ali nadoknadit ću ja to bez brige..evo subotu je martinja tu blizu mene pa ću štabelo nadoknadit sve ča san propustila i ne ren doma dok ne fini feštapartyparty..3 subote san inače bila doma,TRI!!!,ča je jako čudno za mene jer ja nemoren stat mirna ni 5 minuti..tako da jedva čekan da ren vani!Jedino ovu subotu san bila đir do sare,gledale smo showtime,pa smo počele govorit o maškarama keh jedva čekamo!!!!,pa se prisjećale leta i tako je vrime pasalo i partila san ja doma oko pol noći...
Evo to van je dosta za sad,jušto da znate da san živa i da vas nisan pozabila..
Sad ću van poć malo komentirat..
AJDE UŽIVAJTE LJUDIwavewave


17:44 | Komentari 18 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.