četvrtak, 11.10.2007.

nEmA nAsLoVa :)

Ni me bilo volja napisat taj vrajži post ali počeli ste mi puštat komentare da napišen nešto novo pa san se odlučila potrudit radi vas. Lipo san si stavila neki ludi cd i sad pišen. Jest da bin trebala vadit jer jutre iman ispit i ispitivanje ali nek to počeka---samo radi vas!smijehsmijeh
Evo poli mene se po staro, ma ljubav nikako ne grecrycry…ali ne bediran se ja, bit će bolje..se bi bilo bolje da si nisan ja neš zabrijala va glavu ali ča se more, pasat će me..ma neću o temu više..remo mi na otvaranje Jezerapjevasmijehthumbuppartyparty..dakle nedilju se je napokon otprlo naše drago Jezero..bilo je recimo prosječno..moglo je i bolje ali je lazno…Bila je bela nedeja na si kraji pa zato i ni bilo preveć ljudi dole..ovu subotu su Mambo Kingsi pa ćemo nadoknadit se ča smo propustili na Coctelsima…a dobro, ni sad bilo tako loše..na 5 san prišla doma..a zbudili me na 11,tj.mića zrmana me zbudila skakajuć mi po pusteljiburninmadburninmad…i ni mi bilo druge da se stanen i vučen po kući celi dan..
I to bi bilo sve od mene…
Veeeeliki pozzz šaljen svima vamiwavewave a posebno Sari i poručujen joj da me subotu ne iznevjeri i neka pronta ono ča je trebala prontat nedilju…s puno leda molim!!!Haha
Pozzz ljudithumbupwavewave



18:28 | Komentari 13 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.