mysterious notes °°

22.06.2008., nedjelja

početak ili svršetak?

Image Hosted by ImageShack.us

eh pa da. zahvaljujem svima onima koji ste čitali i komentirali,ali samo da znate-gotovo je.
Nyma mi je pomogla naći zlatnu sredinu.
Oduvijek sam maštala o starim vremena s dugim haljinama i snijegom :)
No,maštala sam i o svom fan-ficu. Pa sam se odlučila za to.
Ali,nešto moje,nešto što sam ja izmislila,moja cijelo djelo bi bilo bolje.
Fan-fic je okej. Ali mnogo toga fali...pa je ova priča gotova (možda ju jednog dana opet započnem,ali male su vjerojatnosti..)

Pa zatvaram ovaj slučaj,i počinjem novi.

Cold case :)

Nimwen


- 15:52 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

On/Off

cosy places^^

Lene Riddle
Ayumi Robyn Issa Hamasaki

¤¤
Nimwen Branniel~moj službeni blog

Web Page Hit Counter


design by Ruby Nelle