°?^Oćeš/Nećeš,Nemoraš Ali Bit Će Ti Žao ^^?

Dizajn maDe by:Slatki_dizovi Kostur by:Cow design

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Klikni


na oven mojen noven blogu bit ce sve kao
i na drugima-muzika,my life,komadici,
i ppppuuuuuunnnooo tega

koliko ljudi je trenutno tu??
website counter

PJESMICE.........
bilo je to davno,neznam točno kada,
voljela sam jedno biće,
voljela sam gada.
nije teško reći:voljela sam gada,
teško je reći=volim ga i sada...

voli onog ko voli tebe
al pazi da te ne zajebe!!!
kad ti kaže=umrijet ću zbog tebe,
ti mu reci=umri,
ko te jebe

ako se ikada sretnemo,
ti prođi,prođi kao da se neznamo,
jedino tako možeš
mi pomoći da te
prebolim nekako!!!!!!!!!

teške su boli koje
znaju peći
kada nekog voliš
a ne možeš
mu reći!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

DOBRI BLJOGOVI...LOOKAJTE...

BISERKA:) (ISABELLA)

METLA

MAJA

STEPHANI

TEJA



EvO mAlO sLiKiCa.......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
ewo jedne slikice
ča san je ja narisala......
kaj ne da je ljepa?neću se sad hvalit
ali meni je ljepa.........
čut ćete priču malo kasnije.......
Image Hosted by ImageShack.us

ja i ame...
Image Hosted by ImageShack.us

ja i angela...
Image Hosted by ImageShack.us

metlič i izzy...
Image Hosted by ImageShack.us

ja i irka...
Image Hosted by ImageShack.us

irka i ame...
Image Hosted by ImageShack.us

ja,ame i pretpostavljan da je ono bila cola...
Image Hosted by ImageShack.us

fora slika,ča ni??to smo ja i izzy...
Image Hosted by ImageShack.us

be happy!!=)=)...
Image Hosted by ImageShack.us

izzy...
Image Hosted by ImageShack.us

od gore:metla,rea,irka,izzy...
Image Hosted by ImageShack.us

metla the šišmiš=)=)...
Image Hosted by ImageShack.us

toni,irka,metla,izzy & rea...
Image Hosted by ImageShack.us

gore:metla,na prozoru:izzy,na vratima:rea...
Image Hosted by ImageShack.us

lea...
Image Hosted by ImageShack.us

ja & lea...
Image Hosted by ImageShack.us

tinka...
Image Hosted by ImageShack.us

metla & tinka...
Image Hosted by ImageShack.us

metlič...
Image Hosted by ImageShack.us

i na kraju-ja...........
tu su van riječi od nekih pesmica pa si pevajte:))

Evanescence Lyrics
Bring Me To Life Lyrics


Amy Winehouse Lyrics
Rehab Lyrics


MAROON 5 - She Will Be Loved Lyrics


Leona Lewis Lyrics

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


nedjelja, 11.05.2008.

neman blage koji je naslov......

dugo nisan pisala zbog dva razloga-ni mi se baš dalo
i komp mi je bi u klincu,tako da se imate ča jadit na mene
(makar ne puno vas as vidin da su neki ljudi jadni na mene)
pa da zajno počnemo.......
ja san skužila već odavno da su se neki ljudi razjadili na mene,a oni koji su,
znaju zaš a ako će neka mi reču.......
koliko se meni čini razjadili su se jer kao ja o njima govorin grdo,a kako oni vjerojatno
govore da bin tela bit njihova frendica.
znan da taj post neće ni čitat aš više ne dolaze na my blog.
ja o njima ne govorin grdo ja neznan ča one misle ča ja govorin o njma!!!!!!
tela bin znat baren ča se jade na mene...........
ča da van još pišen??
ja i my tanjur gremo na bolje i tako......sve pomalo.....
još malo pa će fiit skul i bit će to happy ending!!!!!!!
pozzzzz!!!!!!
ja san poslušala neke pjesme od foo fightersa i baš su zakon!!!!
u myplaylist su van dve pjesme......ali click herei ,napiši:foo fighters-time like these,pjesma mi je zakon ali na blogu bi mi štekalo!!!!!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.