utorak, 01.08.2006.

Ewo kad svi već toliko tlače da napišem post o tome šta je bilo u petak...e pa ljudi moji dragi: nije bilo ništa...Bila je ribarska...Mi smo kao i uvijek prvo bili na grotama pa u parkiću...Onda je počelo pljuštat..(oko 23) i ribarska je završila..i svi otišli doma...Osim podrazumijeva se...NAS...Mi se zbuksalli na onaj nadkriveni dio lungomarea kod marine...i cugali...naravno...Neki malo više, neki malo manje...Nećemo imenovat...nije fora (pitam se zasto =))) ) ...bilo nekih novih ljubavi..Uglavnom među ljudima..al ipak...ja sam se zaljubila u svoju pivu koju sam ispuštala iz ruke na maximum tri minute....I tako..bilo je zaaaaakon...Samo, mogu vam reć da nije zdravo u crnom se gurat po prašnjavom zidu...hehee...i tako je prošla još jedna ribarska...Svi manje više sretno došli doma..


- 13:53 - Don't just fade away ( 64 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

<< Arhiva >>

                                                    Designed by: Nlo©